Lørdagspyssel – sommerfugler

I går kjøpte jeg kirsebærkvister. Jeg hadde egentlig tenkt å plukke noen kvister ute, men da jeg fikk se disse var det veldig fristende med noe som snart står i full blomst.

Da man først skal få sommerblomster inn i stua måtte vi jo også ha noen sommerfugler, så i dag har lykkeliten og jeg pyntet kvistene med sommerfugler i alle regnbuens farger.

Fornøyd med dagens pyssel venter vi spent på når den første blomsten dukker opp *hihi*

Ringen på norgesglasset som kvistene står i, har jeg sprayet rosa. Jeg elsker å fornye gamle ting, så alt som står på bordet foruten Lusie Kaas bollen har fått en dusj med sprayflasken.

Er du glad i farger?

Nå er lysene tent og jeg ser frem til en koselig venninnekveld.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#gjenbruk #interior #interiør #interiör #spraymaling #hobby #håndlaget #mydesign #sommerfugler #kirsebærblomster #diysommerfugl #pyssel #redesign #blogg #kreativ #englaskreativeverden #inspirasjon #craft #facebook #diy #instagram #hobbyblogg
6 kommentarer
    1. Så koselige kvister du har pyntet. Det er jo snart fastelavens så det passer bra å drive frem kvister i litt god tid. Der ga du meg en ide så sånne har jeg også lyst å kjøpe og pynte. Nyt lørdagen 🙂

    2. Har du en egen sommerfugl-saks? De er så forsegjorte , så det ser ut som du har noe som TRYKKER ut sommerfuglene 🙂 Ser ut som du er i ferd med å forberede våren 🙂 Herlig det! Jeg elsker farger, og kommer i gang med mine snart 🙂 Er LITT på svart i klærne om dagen … Ha en fin kveld fineste <3 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg