DIY – Do It Yourself – Gjør Det Selv

Nesten alt jeg har av ting og tang her hjemme er resultater av mine diy prosjekter. Jeg elsker å skape og jeg elsker å se hvordan ting kan forandre seg med små grep.

Det er flere som lurer på hva DIY står for og det er altså do it yourself, eller gjør det selv som det heter på godt norsk *hihi*

Dette norgesglasset har jeg sprayet med svart høyglans spray, kjøpt på Europris for en 50-lapp.

Gamle messinglysestaker og også fått en runde med sprayflaska,

og det samme har lysfatet og sandkakeformene. Putene i sofaen er også resultater av et av mine gjør det selv prosjekter. Har du lyst til å være med i trekkningen av et putetrekk du selv kan designe, finner du min giveaway *HER*

Jeg kan også lage puter med ditt motiv på bestilling. ( i flere farger) Prisen er da kr 200,- + porto. Det nærmer seg jul og dette kan ihvertfall bli en personlig og fin julegave.

                   

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Håper du koser deg og har en fin kveld.

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#diy #doityourself #gjørdetselv #norgesglass #sandkakeform #lysestaker #stue #pute #pyntepute #sofapute #desig #instagram #facebook #giveaway #konkurranse #egetdesign #hobby #englaskreativeverden #engla #interiør #interiør #interior #interiör #colorlove #stue #inspirasjon
11 kommentarer
    1. Ja, det er nesten ikke en flekk i huset nå, som du ikke har gjort selv?? Ikke sant 😀 Hi-hi..Alt Made by Engla MBE kan vi også kalle det 😀 Fint blir det jo, alt du tar i 🙂 Stor mandagsklem til deg min venn <3

    2. Du er så kreativ og inspirerende<3
      eg elsker hjemmelagete og unike ting,men blir også fristet av ferdiglaget:)
      Nå er eg helt skutt og supertrøtt etter all ryddingen 🙂
      klemmeting <3

    3. frodith: Hihi, det er ikke mye som er urørt her nei 🙂 Tusen takk vennen <3
      Sender deg en stoor og god klem og ønsker deg en fortsatt fin kveld

    4. cuskima: Tusen takk kjære deg <3
      Er glad i nye ting jeg også, men kjenner at det ofte gir meg mer å skape selv 🙂
      Sender deg en god klem og håper du slapper av og nyter kvelden <3

    5. Jeg tror du er det mest kreative mennesket jeg har hørt om. Du tryller frem den ene tingen etter den andre, skjønner ikke hvor du får all energien og overskuddet til å ta fatt på alt dette fra! Her blir det liksom ikke tid til å være kreativ, for det er nesten alltid andre ting som kommer først; handling, klesvask, rydding, jobb… sånne litt kjedelige ting som tar mye tid. Men stå på for du er en fantastisk inspirasjon 🙂

    6. Ingen tvil om at du er en aktiv dame. Å gjøre tingene selv er jo kjempe gøy, og jeg elsker å holde på, men det blir sjelden slike prosjekter. Er så mye en egentlig har lyst til, men kommer ikke i gang med de da jeg holder på med alt mulig annet også.
      Du inspirerer, og gjør andre glade samtidig som du koser deg selv. En perfekt kombinasjon.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg