Fotoshoot med min nye teak kommode!

Her står den og skinner om kapp med solen i dag. Med friske gule blomster og den kule gule klokka som jeg kjøpte på Ikea i går, var den nye kommoden klar for fotoshoot *hihi*  

Alle skuffene er malt i forskjellige gulnyanser. Jeg som aldri har vært fortrolig med gult før har altså klint til og malt en GUL kommode, og må bare innrømme at jeg elsker den nye kommoden min.

Enn så lenge står den i gangen her, men etterhvert tror jeg den havner på soverommet mitt, for jeg har en gul plan der.

I morgen skal jeg vise dere trinn for trinn hvordan jeg har gått frem med fargekoder, tips og triks.

Men nå er jeg spennt!

Hva synes DU om min nye gule kommode?

Nok en gang Tusen takk for suveren service til Flügger farge Askim.  Til de av dere som ikke leste innlegget om min tur dit, vil jeg igjen tipse om at det er 30% avslag på alt i butikken. Det er nettopp sånne ganger man kan slå seg litt ekstra løs *hihi* 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥


#maling #flüggerfarge #flügger #inspirasjon #gjenbruk #interior #interiør #interiör #hobby #farger #blogg #kreativ #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #farger #bruktfunn #oppussing #teak #teakkommode #ikea #klokke #gulterkult #gult
13 kommentarer

Siste innlegg