En ENGEL flytter inn…!

Når en engel flytter inn da må det ordnes litt ekstra. De gamle lysestaker ble gule for anledningen.

For stjerner, de må jo være gule. Siden det er fredag, passer det jo fint med litt gult på bordet. Du vet, jeg elsker jo ostepopp, så da er det fint å ha noe som matcher den på bordet også *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

To gamle slitne lysestaker ble vasket god og pusset lett med fint sandpapir før jeg dusjet de med gul spray. Jeg har kjøpt denne i sverige, men spray får du blant annet kjøpt på Biltema, Clas Ohlson og på Panduro.

Den lille engelen kom hjem til oss i går. Til å begynne med var den veldig sjenert, men da jeg skulle ta bilder av den i dag poserete den villig.

Er den ikke søt? Som du kanskje ser er det en liten giraff engel 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

*hihi*   

Sammen med giraffengelen kom det jammen en til også.

En liten bjørneengel.

Lykkeliten min aller fineste lille engel, synes det er veldig rart at mamma har kjøpt seg to små “babyer” (han kaller de det) som han ikke får leke med., Men sånn er det, og disse har jeg tenkt å lage en fin settekasse til etterhvert. Bare han blir litt større kan det jo hende at han også får leke med dem, men ikke før jeg er sikker på at han ikke vrir hodet av dem *hihi*

Nå mangler det bare en ting her. Kan du gjette hva?

 Ja ostepoppen selvfølgelig. Gule roser ble det også *hihi*

Har du noen søte små engler hjemme hos deg?

 

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn←

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig kveld!

 

Klem  fra Engla ♥


#gjenbruk #spraylakk #gul #sonyangel #engel #interior #interiør #interiör #angel #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #lysestaker #gul #hobby #roser #bruktfunn #sommer #konkurranse #gulterkult #oppussing #ostepopp #sofakroken #instagram #facebook #utfordring #stue
7 kommentarer
    1. så fin blogg du har! hadde blitt glad om du tok en tur innom min, og kanskje du kunne stille noen spørsmål til spørsmålsrunden min 🙂 ha en fin kveld!

    2. Ostepop! 😀 Har fulgt oppfordringen din og sendt deg to bilder på Facebook, men nå har jeg jo funnet mye mer enn det. Bruktbutikken besøker jeg ganske ofte, elsker å drømme meg bort der men prøver å bare kjøpe ting jeg kan få bruk for. Sist var det en strikkeperm, strikketøy og strikkepinner, jeg har funnet mange fine duker der, brukte topper og kjoler osv.

    3. nemmen så nudelig fine de englene var. Jammen bra du sa de kom i går, ellers hadde eg trodd det var babyen til Frodith og Kjersti som hadde parringsrituale i dag og det endte med egg hahahaha
      her i huset kaller vi det Ostepipp eller en feilsnakkis for mange år siden. Vi *ungene* elsker å ødelegge språk og si ord feil og leke litt -veldig tullete søskeflokk eg har hahaha,men SÅ skjønne <3

    4. Ja jeg har også noen søte engler her hjemme, men ikke noen sjiraff- eller bjørneengel. De var søte da. Og jeg tror ikke de liker å få vridd hodene av, så de egner seg nok best til pynt enda. Ha en riktig herlig helg. Klem <3

    5. Fine englene, de liknet jo på meg og Kjersti 😀 nesten. Hvertfall på meg 😉 Nei, altså, de var supersøte 🙂 Håper du har kost deg i dag, jeg har vært i Drøbak med Ladyen <3 Koselig <3 Klemmer til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg