Engla gjør ting hun ikke kan

I dag kom symaskinen på bordet for første gang. Jeg fikk den på bursdagen min 14 juli i fjor og hadde ikke engang tatt den ut av pappesken før i dag…Så her er det om å gjøre å starte pent, sånn at den ikke havner i pappesken igjen *hihi* 

Jeg sydde to puter av et gammelt dynetrekk jeg har fått. Glad jeg ikke hadde revet filler av dette, for fargen passer så godt inn her nå.

For de av dere som fulgte meg i fjor, husker kanskje den vakre blomsten jeg viste frem gang på gang… Jammen har jeg en i år også, som er minst like fin. (nå husker jeg plutselig ikke hva den heter, men jeg mener den som henger)

Her er putene plassert på pallesofaen, og det er bare å vente på at resten av dem blir ferdig *hihi* 

Ikke verst til at det nesten er 100 år siden sist jeg satt ved en symaskin.

Men nå er symaskinen byttet ut med godisskåla og jeg ønsker deg en herlig kveld videre

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #søm #interior #interiør #interiör #uteplassen #hobby #turkis #mydesign #redesign #turkis #singer #blogg #kreativ #puter #inspirasjon #sy #recycle #diy #hobbyblogg #fargeglede #hortensia #gjenbruk #lyslenke #utelys #hoptimist #lusiekaas
23 kommentarer
    1. Ble kjempefine puter, men jeg er SIKKER på at det hadde blitt fine ryer av den fargen også 🙂 Du har vel noen remser igjen du kan ha i en rye også 😀 Og jammen ser jeg du har svenske-godis ja 😀 Tatt på fersken 🙂 Stor god klem fra meg til deg min venn <3 Nå er jeg hjemme igjen, NESTEN som meg selv. Hvis du vil være med på skygge -utstillingen har du fremdeles tid å sende bilde 😉 til søndag 🙂

    2. ladyaugust: Tuuuusen takk fine gode ladyaugust <3 Så koselig at du likte dem <3
      Godisskåla er også ny, så da fikk jeg vist frem den også, hihi
      God kveld og goood helg!
      Klemmer på vei

    3. Så fine de putene ble ,og en koselig krok med blomster og fine farger:)
      Har en symaskin,men den er over 30år..veldig sjelden jeg bruker den nå..men har litt lyst til å
      prøve meg igjen…God helg!

    4. frodith: Tusen takk vennen min <3
      Jeg har igjen masse stoff, men nå er det rivestopp en liten stund her, for jeg må faktisk bli kvitt noen av teppene også 🙂
      Gøy å prøve noe nytt også.
      Så godt å høre at du er hjemme og nesten helt deg selv igjen Jeg har tenkt mye på deg den siste uken.
      Jeg har ingen skyggebilder tror jeg, men skal se hva jeg kan få til 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt fineste frodith <3
      Kllemmer på vei til deg

    5. annebe: Tusen takk, så koselig at du likte dem <3
      Jeg sydde litt for mange år siden, men var veldig utolmodig og ble fort frustrert hvis det ikke ble som jeg ville...Har blitt litt mer tålmodig med årene, så kanskje det går fint fremmover nå 🙂
      God helg og lykke til med din maskin 🙂

    6. Hurra! Så glad jeg blir for at du har pakket opp symaskinen OG sydd flotte puter. Du altså!
      Blomsten tror jeg heter petunia..?
      Jeg venter på eldstemann skal komme trygt hjem fra VG lista, jeg syns han nettopp var like liten som lykkeliten jeg 🙂
      Sove godt, Engla og drøm noe skøy!

    7. Therese: Hihi, ja plutselig var det ikke så farlig lenger, (måtte bare få naboen min til å komme å hjelpe meg å tre i nåla først, hihi)
      Petunia er det den heter, du visste det du 🙂
      Ja tenk hvor fort tiden går, jeg tenker på det ofte, for de to andre mine er jo så store. Ikke skjønner jeg hvor alle de årene ble av, for plutselig er de nesten voksne begge to…
      Jeg har sittet og hørt på vg-lista på nrk, masse fin musikk 🙂
      Sove godt du også fineste Therese <3
      Nattaklem på vei til deg

    8. eg er superredd for symaskiner ellers hadde eg også sydd fine puter og ting:)
      Nydelige putetrekk og veldig skjønn snopeskål 🙂
      <3<3<3

    9. cuskima: Tusen takk kjære deg <3
      Jeg var også livredd symaskina, det er derfor den har vært innpakket så lenge. Men når den først fikk komme frem i lyset var den ikke så farlig alikevel. Det er ofte sånn det er...at trollet sprekker i dagslys, hihi
      Snopskåla er jeg veldig fornøyd med, men godisen, den skal jeg klage på...for den bare forsvinner...h..mmm
      God natt min venn <3

    10. Så fint det ble!!! Moro at du har kommet i gang med symaskinen 😀 Skal se det ikke er lenge igjen før du er helt hekta 🙂 Gleder meg til fortsettelsen <3
      Mange klemmer

    11. Fru Stussli: Tusen takk snille du 🙂 Ja dette var ihverfall gøy, så hvis jeg tar det pent uten å ha for høye forventninger så kanskje…
      Gleder meg til å ta den frem igjen ihvertfall 🙂

      Håper du koser deg i helgen Bentevenn <3

      Klem til deg fra Engla

    12. fruensvilje: Tusen takk snille Connie 🙂 De ble fine, men jeg har dandert de sånn at de vises fra “godsia” da 🙂
      Gøy å prøve igjen og det er faktisk det viktigste i første omgang 🙂

      Håper du koser deg i helgen!
      Klem fra Engla

    13. Se der ja, endelig er symaskinen åpnet og tatt i bruk 🙂
      Og putene ble kjempeflott, du klarer det du vil, en tusenkunstner 🙂
      Ha en strålende lørdagskveld
      Klemmer

    14. Så fine putene ble 🙂 De passer godt inn i kroken. Jeg har også en symaskin jeg skulle blitt venn med. Kanskje i løpet av sommeren? Frøkna fikk en liten en til bursdagen av mine foreldre. Kanskje hun og jeg skulle dratt sammen til sykurs hos mamma 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg