Nytt hekleteppe til spisekroken vår

Nå klarte jeg ikke å vente lenger, så her kommer bilder av mitt nye hekleteppe.

Jeg hadde egentlig tenkt å vente til jeg var ferdig med å male alle stolene og bordet, men i dag måtte jeg bare ta noen bilder *hihi* 

Et stort og deilig teppe heklet av tøystrimler. Dette teppet endte på 140 cm i diameter og er det nest største jeg har laget. 

Til dette teppet brukte jeg 3,5 dynetrekk, og det som er så fint med disse teppene er jo at det er sengetøy. Noen som betyr at de både kan vaskes i maskin og tørkes i tørketrommelen.

Også er de så myke og gode å gå på  *hihi* 

Hvis du også har lyst til å hekle deg et teppe finner du min trinn for trinn beskrivelse *HER*

Til slutt noen bilder av de to gode vennene som koset seg i hagen min i går ♥♥

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

<Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne en nydelig pute i valgfri farge>

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #giveaway #inspirasjon #craft #recycle #konkurranse #humler #diy #diyteppe #diyragrug #solsikke #georginer #hobbyblogg #gul #sommer #turkis
22 kommentarer
    1. et nydeligt teppe i sarte fine sommerfarger :)og det passet jo helt perfekt til den flotte stolen også :)) du får no tid til det meste du ser det ut for:))

    2. Så lekkert d var med den gulfargen i teppe… Nydelig til stolen 🙂 nydelige bilder av solsikken med humle vennene <3 stor klem fra meg til deg <3

    3. Så kjempefin den ryen ble Engla 🙂 Veldig fint med det gule, grønne og blå 🙂 Og så den nydelige humlen, som SPISER opp blomsten din ;-D Du får så FINE bilder nå altså, det er skikkelig kamera det der 🙂 Har du hatt en bra dag? 🙂 Jeg har vært på jobb, og er i full fart inn i en ny uke 🙂 Startet litt pesete, med noen ekle oppgaver som jeg var helt uforberedt på…men jeg overlevde 😀 Stor klem til deg min venn 🙂 <3

    4. Monikas Foto: Tusen takk vennen <3 Ja jeg har fått litt farge nå, for det er jo så deilig å være ute 🙂
      Koselig at du tok humleutfordringen 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

      Klemmer i vei til deg

    5. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3
      Jeg ble veldig fornøyd med teppet og den gule stolen elsker jeg 🙂
      Prøver så godt jeg kan jeg og da går det som oftest bra, men noen bommerter blir det. Og de lærer jeg masse av, hihi

    6. Takk for klemmen,god som alltid..Gleder meg bare til vi får tatt den på odentlig:)
      Ja humle utfordringen måtte jeg jo bare hive meg på, er jo viktig.
      Super duper kveld til deg også:)
      Klem

    7. Elin Bråtasæter: Tusen takk snille deg <3
      Så koselig at du synes det 🙂
      Det er så gøy å se at humlene liker blomstene så god og spessielt nå etter at jeg har blitt mer bevisst på at humlene trenger litt ekstra hjelp fra oss 🙂
      Ønsker deg en herlig kveld videre min venn <3

      Englaklem på vei til deg <3

    8. frodith: Tusen takk fineste frodith <3
      Jeg ble veldig fornøyd selv også med disse fargene også passet det jo fint til stolen da 🙂
      I dag har jeg koset meg og fått gjort mye, i tillegg har det jo vært et fantastisk vær, så lykkeliten og jeg var på tur etter barnehagen 🙂
      Uff, ekle oppgaver vil vi jo helst slippe da.., håper du koser deg i kveld vennen min, nå skal jeg innom deg og titte før jeg klapper igjen lokket her, hihi
      Stooor go´klem på vei til deg min venn <3

    9. Monikas Foto: Tusen takk vennen, ja det ordentlige klemmen gleder jeg meg veldig til <3
      Og tenkt deg og to krabbende rundt her på humlejakt, hihi fine sneiler har det også vært masse av her 🙂

    10. Monikas Foto: Ja det er helt herlig nå, for nå er det lomster i alle farger og varianter ute 🙂
      Så det er nok lurt med puter på knærne, hihi

    11. Hei på deg
      Så fint det ble! Passet perfekt til stolen eller omvendt. Disse fine filleryene gjør det så hjemmekoselig. Åsså slipper man å være hysterisk for å søle. For vips så kommer de ut av tørketrommelen gode som gull 😀
      Natta fine lille Engla
      Sov godt

    12. Så delikat teppet ditt ble! Og så passer det fint sammen med fargerike stoler.
      De humlebildene er også helt supre. Vi kommer jo helt tett på dem, nesten så jeg får lyst til å klappe dem.
      Klem fra Houston <3

    13. Fru Stussli: Hei Bentevenn <3
      Ja takket være deg lærte jeg meg kunsten å hekle igjen, eller takket være deg ble jeg inspirert til å prøve det igjen 🙂
      Tepper blir jeg visst aldri lei heller, for nå må det vel nærme seg tretti ferdigstillte her 🙂

      Ønsker deg en riktig god datt min venn og håper du koser deg om dagen <3

      Nattaklem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg