Make a wish

De siste dagene har virkelig vært fantastiske på alle måter. Jeg kunne ikke ha ønsket meg mer.

(dette bildet tok jeg i dag)

Det har vært sol fra blå himmel og vi har vært mye ute.

I går gikk trilleturen bort til Spydeberg stasjon, 

og når toget kom susende inn på perrongen

kom verdens fineste frodith smilende ut.
Vi hadde nemlig bestemt oss for å ha “heklefarm” i påsken.

Vi drakk kaffe og spiste vafler med lykkeliten, og da han tok formiddagsduppen sin satt vi i solen og rev litt filler, heklet litt og skravlet masse.

Rart det der, for frodith og jeg møttes her på bloggen og fant tonen med en gang. Vi har truffet hverandre over en kaffekopp kun en gang tidligere, men skravla går som om vi skulle ha kjent hverandre leeeenge. Hun er den eneste av mine bloggvenner jeg har truffet, men det er flere jeg har lyst til å møte etterhvert. For etter å ha “snakket” med flere her nesten daglig føles det nesten som om man kjenner hverandre, ihverfall littegrann. 

 

Ønsker deg en riktig god natt!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #hekling #bloggtreff #bloggvenner #tog #interiørblogg #hobbyblogg #mammablogg #giveaway #konkurranse #håndarbeid #vennskap #solskinnsvær #makeawish
20 kommentarer
    1. Takk for i går min venn 🙂 Det var superkos 🙂 Beste Heklefarmen EVER 🙂 Og ja det er jo ganske flott og egentlig helt merkelig at noen man har truffet bare en gang før kjennes som det mest naturlige i verden å være sammen med 🙂 Men sånn er det 🙂 Ha en fin kveld og sove godt Engla 🙂 fint bilde av oss, glade i sola 🙂 KLemmer i vei <3

    2. Eg tror ikkje at kjemi kun oppstår fysisk altså face to face 😉
      Noen kan man bli kjent med og bry seg om selvom man ikkje har møttes.
      Min bestevnn fra USA møtte eg da han sku hjelpe emg på internet med et problem på pce for 13 år siden ca . han har vært hos oss flere sommere og julefeiring er han ofte her.
      Det vitige må være å at man er den samme online som offline tenker eg.
      Meg og Frodith skal møtes engang vi også, bare ikkje matchet med tiden for oss,men det går fint, vi vet vi skal møtes vi 🙂
      Har også blitt kjent med endel andre bloggere, bla 2 fra Bergen og et super julebord vi var på i januar is Oslo avr utrolig gøy, aldri møttes før og noen bloggere var nye for meg,men alle ble godt kjent og mange av de snakker eg med daglig <3
      hatt en fantatisk påske og en vakker dag i dag <3
      nattinatt :))

    3. Så koselig med bloggvenn-besøk og heklefarm! Greit å velge et håndarbeid som ikke trenger full konsentrasjon når man skal skravle og kose seg samtidig! Så koselig bilde av dere begge to også! Det er vel meldt fint vær i enda noen dager så nyt og kos deg! klem fra meg <3

    4. Så koselig dette så ut!! Kan godt se for meg at dere to koser dere sammen, fineste jentene!!
      Jeg har ikke truffet noen enda, men det skal jeg få gjort noe med etterhvert 🙂
      Ikke har jeg revet filler heller på lenge. Er stappfulle dager, men jeg ser at når vi når midten av mai SKAL det roe seg med jobb og da skal jeg ha tid til all verdens kreativitet 🙂
      Ha en ny deilig vårdag!
      Klemmer i massevis

    5. Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå, følger deg på insta, men er ekstra stas å se de flotte bildene du legger ut på en pc skjerm 🙂
      Ha en finfin dag 🙂

    6. Vennskap kan heldigvis utvikles på mange måter 🙂 Ser ut som dere koser dere!
      Enda en flott fillematte på gang! River du alltid fillene, eller klipper du også? Jeg blir ikke helt enig med meg sjøl.. Har både revet og klippet dynetrekk, og ser fram til det som en ute-syssel i sommer. I høst og vinter har jeg revet noen filler inne. Støvsugeren så bare dumt på meg etterpå.. Sikker på at den rista på hodet, viss den har hode. Mora mi så på meg med vantro blikk, og det gikk opp for meg at man ikke gjør det slik… Men jeg fikk ideen i november, og jeg kunne ikke vente til våren heller!! Men smart for astmaen, var det ikke..

    7. fruensvilje: Ja det er så gøy når kemien stemmer like godt i virkeligheten 🙂 Heldig du da som har truffet så mange 🙂

      Ønsker deg en superfin dag Connie!
      Klem fra Engla

    8. luftebobbla: Ja det er så stille og fredelig og ikke minst fint her. Jeg har bare bodd her i 1,5 år, men trives bedre og bedre 🙂

    9. frodith: Selv takk vennen <3 Det var kjempekoselig med heklemfram sammen med deg <3
      Håper det blir mange flere etterhvert 🙂
      Go´klem til deg fra meg

    10. cuskima: Jeg er helt enig med deg <3
      Før var det jo også ofte på denne måten man knyttet sterke vennskapsbånd, eller ikke akkurat på denne måten, men via brev 🙂

      Selv hadde jeg flere brevvenner som jeg også traff og hadde god kemi med 🙂

      Ønsker deg en herlig dag!

      Klem fra Engla

    11. ladyaugust: Heklefarm må man ha vet du og neste gang skulle jammen du ha slengt deg med også 🙂
      Det hadde vært kjempekoselig 🙂

      Ønsker deg en herlig dag videre fineste Lady <3
      Klemmer i vei

    12. frustrertfrueihouston: Ja kjempekoselig var det, så dette kan gjentas både titt og ofte spør du meg og har andre lyst til å ta turen også er de hjertlig velkommne 🙂
      Håper du har gode dager <3

      Klem fra Engla

    13. Fru Stussli: Kjempekos var det og enda koseligere hadde det vært hvis fineste Bente min heklelæremester hadde blitt med også <3
      Håper du har tid til litt kos mellom slagene og at dagene er gode på tross av at de er stappfulle 🙂

      Ønsker deg en flott dag videre!

      Go´klem til deg

    14. Unn Leirvåg: Ja det er sant og dager som denne er gode og ta med seg <3
      Jeg bare river fallen mine, for hvis man clipper innbiller jeg meg at det blir mye mere løse tråder og da spessielt hvis man vasker teppet. Har hørt om noen som har ødelagt vaskemaskinen og da regner jeg med at det er fordi de har klippet i stedet for å rive.
      Det støver noehelt forferdelig, så jeg holder på utendørs, men hvis abstinensene blir for store har jeg satt meg på badet, hihi
      Jeg har også astma og kan merke at jeg blir tett innimellom da jeg sitter og hekler også, for noen av stoffene støver mer enn andre.

      Lykke til med filleriving og heklingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg