Dagens bruktfunn kunne ikke passet bedre

En globus er noe jeg har ønsket meg i mange år og i dag sto den der bare. Ikke nok med det, men bruktbutikken hadde halv pris på alt, så jeg fikk den ekstra billig.

Virker gjør den også *hihi*

Det som er ekstra gøy er at jeg hadde startet på et kartprosjektet før jeg dro…

Det skal jeg vise frem litt senere i kveld. Men først er det kvalitetstid med lykkeliten og min datter ♥

Ønsker DEG en herlig kveld!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #bruktfunn #globus #interior #interiør #interiör #kart #hobby #gammel #mydesign #bruktbutikk #loppis #loppefunn #ragrug #redesign #blogg #kreativ #diy #interiørblogg #hjemmelaget #kreativ #skaperglede
7 kommentarer
    1. Så fin globus, fra god gamle dager liksom. Nå er jo det meste på nett, men mye mer kos med en ordentlig globus 🙂 Stor klem og kos deg med barna, små og store <3

    2. en slik har vi også,men den er sat bort i kjelleren,ikke fordi att jeg ikke liker den,men jeg har liksom ingen plasser den passer inn .Grattis med din da

    3. Den så ut til å være i god stand også. Jeg har en gammel en som jeg faktisk vurderer å male. Tenkte å male havet med sånn tavlemaling..

    4. Husker også at vi hadde en slik globus hjemme da jeg var liten. Jeg satt og sveiva på den og ønsket selvsagt å reise til alle verdensdeler .. Har alltid ønsket meg en ny, men de jeg har sett de siste årene har vært så grelle i fargen. Denne var veldig lik minnene fra barndommen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg