Kampen om teppene

Ja her i huset er det en kamp om teppene, selv før de er ferdig heklet….I går var det Romeo (min datters hund) som tok opp kampen

Det er mitt…mitt…MITT, han blir helt vil og du må ikke tro han at han bare legger seg pent og pyntlig ned på teppert. Neida, har spinner, grafser,  graver og ruller rundt.

Og til slutt legger han seg ned.

Phu, jeg vant teppet, ihvertfall for en stund…

men så må “bestemor” få det tilbake, så hun får gjort det ferdig. Ja for jeg er nemlig bestemoren til denne vakre papillonen. 

Vel ferdig overtar nestemann teppet og det er kanskje ikke så vanskelig å se hvem det er denne gangen…Lykkeliten elsker nemlig å sitte på disse teppene og leke.

Denne gangen endte teppet på ca 105 cm i diameter og da har jeg brukt tre dynetrekk.

Hvis du har lyst til å lage deg et teppe finner du trinn for trinn beskrivelsen min *her*

Til slutt vil jeg minne om min UTFORDRING til DEG hvor jeg lurer på om du vil dele en gjenbrukside med meg og de andre leserene. Husk ingenting er for lite. Har du heklet teppe av sengetøy, laget veske av en gammel bukse, lampe av norgesglass, pusset opp en kommode, bruker du sandkakeformer til å ha t-lys i, syr du om klær, bruker du syltetøyglass til noe annet en syltetøy?

Jeg har fått inn mange herlige bidrag, men ønsker meg enda flere. Har du blitt inspirert av noe jeg har laget er det ekstra gøy..*hihi*

Jeg vet ihvertfall at det begynner å bli mange av dere som har laget tepper etterhvert og det er jo kjempegøy!!!

  • Fristen har jeg satt til 31 mars.

Ta et bilde og bli med da vel!

  • Ønsker deg en fin kveld videre og en riktig god natt!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #utfordring #inspirasjon #craft #recycle #konkurranse #mydesign #diy #diyteppe #diyragrug #hundeliv #papillon #create #hjemmelaget #kreativ #skaperglede
7 kommentarer
    1. Kjempefint med blått og hvitt 🙂 Jeg gleder meg til å finne noen farger som jeg liker. FOr farte lit på loppemarkeder 🙂 Sov godt min venn, trøtt som en strømpe her 😀 Klemmer i massevis <3

    2. Dette ble kjempefint og passer veldig godt som vei for politibilen! Skjønner godt at Lykkeliten trives der. Morsomt med hunden som ikke legger seg rett ned, men må herje litt rundt først 🙂

    3. Hei Engla. Teppe var nydelig, og det ser deilig ut å ligge/sitte på det, så forstår godt at du får konkurranse her 🙂

    4. Det kaller jeg sikkelig brukskunst! Flink er du.
      Jeg prøvde meg på å strikke med tekstilgarn, men det ble for tungt for vonde armer så det går i tempoet, en til to rekker i uka så det kommer til å ta tid. En gang skal jeg hekle slik du gjør etter inspirasjon fra deg. Fin tirsdag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg