20 rosa roser til meg

For første gang i mitt 40 år lange/korte liv har jeg fått en bukett med 20 roser. Er de ikke vakre? Jeg synes de er så flotte at de til og med får være med meg på soverommet på kvelden. Så de to siste nettene har jeg hatt selskap av disse skjønnhetene. De gærne har det godt *hihi* 

Før ble jeg nesten lei meg hvis jeg fikk roser, for de dør jo så fort. Men det var før jeg fant ut at jeg kunne ta massevis av bilder, og da lever de jo evig.


Du lurer kanskje på hvem jeg har fått de nydelige rosene av? Det er faktisk Engla selv som har kjøpt de, bare fordi jeg fortjente det *hihi*

Det er fremdeles kjølig ute og jeg har faktisk brukt dunjakka mi i helgen når jeg har vært ute og lekt med lykkeliten, men snart skal roser byttes ut med friske vår og sommerblomster.

Jeg vet ikke hvor lett det er å se det på dette bilde, men jeg har funnet et tre som er fullt av gåseunger. Veikantene er fulle av hestehov, så våren er ihvertfall godt på vei.

Nok en helg er ved veis ende. Jeg har fjernet sminken min og funnet frem tørkepapiret, klar for å se “Vårt lille land” som fulgte Ylva og hennes familie den siste tiden hun levde. En vakker , ubeskrivelig trist og utrolig sterk historie som rører meg langt inn i hjerterota. 

 

Ønsker deg en fin kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#roser #interior #interiør #interiör #vår #gåsunger #ylva #vårtlilleland #inspirasjon #gjenbruk #foto
12 kommentarer
    1. det var en nydelig rosebukett:))sikkert ikke det værste du kunne finne på å ha dem med på soverommet :))dei lever jo mye lenger i et litt kjøligere rom enn det vi har på stua.
      Ja gåsungene er skjønne no,og selv om vi fikk snøfall i natt så er det vår

    2. Nydelige roser! Jeg har fått gåsunger av elevene mine som jeg har satt i potta med påskeliljer som jeg har i klasserommet 🙂 Tatt våren inn 🙂

    3. Nydelige roser <3 kjøpte ni rosa på fredag jeg, til pynt til selskap. Nå koser jeg meg med å ha de på stuebordet mitt <3
      Klar for lille land jeg også...huff...

    4. Vet du jeg har tenkt det samme noen ganger, jeg kan kjøpe roser selv, eller andre avskårne blomster, bare for å ha til pynt litt. Jeg er jo ikke noen blomsterdame egentig, men å ha en bukett med MAAANGE farger i, det hadde vært noe 😀 For en liten stund 🙂 Ja, nå er hestehoven her og gåsungene, nå mangler vi bare varmen litt 😉 Så kan vi sitte ute å hekle 😉 Eller gå i gresset med flagrende langkjole 🙂 Jepp, blir godt når snøen ikke TRUER mer 😀 Stor god klem til deg min venn <3

    5. Så vakre roser og til vakre Engla fra den vakrest Engla <3
      Klart de må være med på soverommet. Så pene blomster må nytes mest mulig 🙂 Jeg var på plantasjen i dag og kjøpte masse frø til Fru Stussli fordi hun (maste så mye) fortjener det 😀
      God natt Englavenn
      Klemmer

    6. Herlig 🙂 nyyydelige roser. Eg kjøper også sjølv.. Sjeldan eg får.. Fantastisk fine. Likar det meste mht blomster. Ikkje si glad i slike ferdig-oppstyltra-bukettar.. Spes dei frå bensinstasjonene synes eg er litt kjipe.. MEN det er ALLTId kjekt å få blomster.. Det er alltid godt meint og det er jo det som teller.. Elskar å kjøpe fleire bukettar som eg kan sette ihop sjølv, greiner, kvistar, bær og blomster 🙂 kanskje eg har ein liten blomsterdekoratør i meg 🙂 ha ei fin veke no, Fine Engla..

    7. Nydelige roser og bilder! Er det ikke rart hvor tussete glad man kan bli av noen blomster? Det har vært fint å bli litt bedre “kjent med deg” via IG. Jeg liker det du lager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg