Islyktform og sånn…

Etter å ha sett disse og flere andre flotte islykter som tryslingene har lagt ut på facebook de siste ukene, måtte jeg sikre meg en islyktform da jeg først var i Trysil.

Bildet over er lånt fra Trysil blomsterforretning sine facebooksider og under ser du formen jeg kjøpte. Trysil blomsterforretning skriver at formen gjør islyktproduksjonen til en lek, så hvis det nå først skal bli kuldegrader igjen skal jeg i hverfall gjøre noe positivt ut av det 🙂

Har du prøvd noe lignende?


Siden det var opphørssalg på en hobby/interiørbutikk, kjøpte jeg også med meg heklekroker og noen fine pyntebånd.

Gleder meg til å ta det i bruk, men kreativiteten blomstrer ikke akkurat når man er syk merker jeg. Selv om jeg har gjort noen tappre forsøk…har det endt med at jeg kryper under teppet på sofaen igjen.

Ja, ja sånn er det bare, vi blir friske igjen og har vel igrunn ikke så mye og klage over…

Har du holdt deg frisk og rask hittil i år?

 

Med ønske om en super dag videre til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#islykt #islyktform #diy #hobby #dekorasjon #isskulptur #kreativ #kreativitet #blogg #hekling #opphørssalg #influensa #heklekrok #pyntebånd
13 kommentarer
    1. ønsker deg god bedring,her er vi friske ja og håper det fortsett også :))pusleriane kan du ta igjen når forma er bedre,en skal tross alt kose seg når en driver på

    2. Sånn islykt form har jeg hatt i mange år, men aldri tenkt på at man kan putte blomster nedi. Det ble utrolig fint. Veldig grei å putte i fryseren, bare husk å dekke toppen/bunnen med et ark eller lignende når den fryses. Men det står på esken. Nå skal du se du ønsker at vinteren skal vare sånn at du kan ha mange islykter. God bedring videre!

    3. Så fantastisk fine de lyktene ble da 🙂 med blomster inni 🙂 Vakkert 🙂 Jeg synes det er synd på deg som er så syk og slapp fremdeles. Ikke bra. Ønsker deg masse god bedring min venn, og håper du blir i fin form fram mot helgen 🙂 Men inntil da er det bare å ligge å slappe av til du er KLAR for verden 🙂 Stor god bedringklem og alle andre klemmer <3

    4. Kjekt å kome over slikt .) Nyydelige lykter du lagar.. KOr artig.: Likar spes.godt det der å putte blomster i.. Var det du som la ut at gamle, avblomstra tulipanar var kult å legge i ?

    5. Håper du blir frisk og rask snart 😉 Jeg har ikke vært syk på nesten ett år (*bank ibordet * ) og det har ikke skjedd på maaaange år, vanligvis har jeg fått alt av sessong sykdommer..
      God bedring, igjen og klem til deg 🙂

    6. Kuleste islykten jeg har sett <3 Åh!! Døgnet må få noen timer til så jeg rekker å holde tritt med alle MÅ-GJØRE-TINGENE jeg vil gjøre. Og 90% er inspirert fra din blogg.
      God bedring superengla
      Store glade klemmer fra Frua

    7. Du kreative sjel 😀 De islyktene er jo bare helt nydelige 😀 Masse god bedring til deg såklart <3 håper du er frisk som ei spekesild på null komma nix <3 klæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg