Med hodet fullt av “gode” ideer – stettfat på 1,2,3

Kjære lesere, tenk i går var det et år siden jeg postet mitt første blogginnlegg. Jeg som tidligere knapt hadde lest en blogg. Du verden hvor mye jeg har lært i løpet av dette året.

Det har vært en spennende reise. Et utrolig lærerikt og inspirerende år, med mange gode ideer, og mange dårlige også… For et år siden postet jeg dette innlegget hvor jeg beskrev hvordan jeg pimpet opp lysene ved hjelp av servietter, en teskje og et lys. Det var egentlig utrolig tungvind. Jeg brukte flere timer på et lys og resultatet ble ikke alltid det beste, så i løpet av året har jeg invistert i et strykejern som jeg bruker til dette og mange av de andre prosjektene mine.

Gjenbruk og redesign er noe av det jeg liker aller best. Ha øynene åpne og se etter nye måter og bruke tingene vi har rundt oss.

Asjetter og lysestaker f.eks.

Et stettfat, eller to…

eller kanskje et etasjefat..?


Eller hva med en gammel lampeskjerm…

Den kan jo selvfølgelig brukes som skål,

eller vase kanskje….?

Ja, ja, sånn går nu dagan, hihi

Jeg har ikke limt det enda, men kommer garantert til å lime sammen noe av det.

 

Etter at jeg begynte å blogge har jeg blitt kjent med så mange hyggelige mennesker, både gjennom min egen og andres blogg, og ikke minst gjennom facebookgruppen min.

Tusen, tusen takk til alle dere som er innom bloggen min og for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen her.

Det er ikke alltid jeg er like flink til å svare, men vit at jeg alikevel setter utrolig stor pris på hver eneste en av dem!

 

Til slutt vil jeg minne om min UTFORDRING – Vis meg et av dine gjør det selv prosjekt. Fristen for å sende inn bidrag er i dag, søndag den 26 kl 21.00.

Det har allerede kommet inn mange flotte bidrag, men jeg ønsker meg mange, mange flere.

Hekling, strikking, maling, snekkring, søm, oppussing,…husk, ingenting er for lite og ingenting er for stort. Send meg et bilde og bli med da vel!!!

♥ Inspirer og bli inspirert er mottoet ♥

  

Med ønske om en superduper søndag til dere alle fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

 

 

 

#utfordring #konkurranse #interiør #baking #kake #diy #sds #hobby #mat #drikke #interiør #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #ettårsdag #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor #strikk #hekling #søm #snekkring #stettfat #etasjefat
18 kommentarer
    1. Bloggen din har blir utrolig flott på dette året Engla 🙂 Er en kjempekoselig, morsom og inspirerende blogg å titte innom her dag. Gleder meg til et nytt år med deg og bloggen din.
      Ha en superduper søndag
      Massevis av søndagsklemmer

    2. Moro at bloggen er et år da 🙂 Og nå har vi jammen kjent hverandre en stund 🙂 Og jeg har fått mange gode ideer hos deg, og prøvd ut noen av dine ting også 🙂 Tenk at vi også har truffet hverandre. Det er moro det! 😀 Ha en strålende feiring av bloggen min venn 🙂 God klem fra Frodithen <3

    3. du er jammen lur, strykejern, det hadde eg ikkje komt på. Eg har eit reisestrykejern liggjande, som aldri blir brukt. No skal det kome fram i lyset og lys skal bli laga.

    4. Gratulerer med 1 års jubileumet ditt 🙂 Det er gøy med blogg, ikke minst det å bli kjent med andre bloggere 🙂
      Du har mange flotte ideer og er utrolig kreativ 🙂 Ha en riktig flott søndag!

    5. Gratulerer fineste Engla<3 Jeg husker ikke helt når jeg traff deg her inne....det har nok blitt noen mnd nå... Du har vært et inspirerende bekjennskap. En og annen tankevekker har også kommet fra deg, og det er slett ikke unyttig;)
      Ha en strålende søndag, og lykke til videre:):)
      Klem fra Liv<3

    6. Det kreative hodet ditt skulle jeg gjerne lånt noen ganger, hehe 🙂 Det popper opp med de utroligste ideer fra deg 🙂
      Skal få sendt inn mitt bidrag iløpet av dagen, må bare finne den harddisken hvor jeg har bilde jeg ønsker å dele…. hvis ikke får jeg finne ett i blogg arkivet :))

    7. Å, sånn har jeg hatt lyst til å lage lenge! Kjøpte et utrolig fint stettefat på loppis for 2 år siden, men var så hard med hva som skulle få være med i den nye leiligheten da vi flyttet i fjor, så da gikk det til fretex…angrer!!!D:

    8. Gratulerer med 1 års dagen:) 🙂
      Bloggverden er i grunn en egen verden.Litt snål og forøvrig?
      Man vet som regel ikke så mye om den før man blogger selv. Ihvertfall var det slik for meg?
      husker jeg tenkte med unge som sa de blogge ( uten å ha lest bloggen da ? ) at : Hva skal DU blogge om a?! :)) ikke minst tenkte jeg, er ikke blogg å by på seg selv, hva har du å by på?! :)) En del her inne fanger ikke min interesse , men sannnnnnnelig er det mange som gjør det.
      Så morro å lese og se hva andre faktisk lager, ordner, babler, underholder og kreerer, så hurra for deg og alle andre som byr på seg selv og sine verker 🙂
      Ønsker deg hepphepp for det neste året og gleder meg til å lese både din og andres blogger 🙂
      Klem

    9. Meget imponert over alle dine kreative ideer 🙂
      Du er en inspirasjon, og meget hyggelig du deler hver en fremgangsmåte med oss andre sjeler 🙂
      Gleder meg til hvert ett innlegg fra deg ;)♥keep up the good work.
      Snakkes snart søta ♥
      Klem A… 😉

    10. Du har mange kreative påfunn, gøy å se 🙂 Jeg er ny i bloggverden, både som leser og som blogger – sann ca. 1 år etter deg 😛 Det er jammen mye å sette seg inn i!
      Ha en fin søndag!

    11. Gratulerer med et år som blogger. Du har en fantastisk flott blogg som er en glede å følge med på. Glad jeg har fått lagt deg til som venn slik at det er lett å følge deg på bloggen. Alltid like spennende å se hva du klarer å få til 🙂

    12. Hei, gratulerer med ett år som blogger. Artig at folk kan inspirere hverandre på tvers av landet. Du har en flott blogg. Håper du har hatt ei god helg og at neste uke blir like bra 🙂

    13. Gratulerer med ett ås som blogger 🙂
      Klart vi leser din blogg Engla, den er jo full av flotte ideer 🙂
      Blir spennende å se resultatet av utfordringen din i morgen.
      Ha en fortsatt fin søndagskveld, eller straks natt.
      Natta klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg