UTFORDRING – Vis meg et av dine gjør det selv prosjekt

Tiden går så utrolig fort og nå er det jammen snart et år siden jeg postet mitt første innlegg her på bloggen.


I den forbindelse har jeg lyst til å utfordre deg som leser til å vise meg og alle leserne mine et av dine DIY prosjekter. Hva du velger å vise er helt opp til deg. Ingenting er for lite og ingenting er for stort, så det kan være alt fra å lage egne møbler til en fyrstikkeske du har pyntet på.

Alle bildene vil bli publisert i et eget innlegg her på bloggen, og på Englas kreative verden på facebook.  Da vil alle få mulighet til å kunne stemme på det de liker best.

Hele poenget med dette er å dele litt av de kreative prosjektene vi holder på med, og samtidig få litt nye ideer.

Vinneren av denne utfordringen vil også få en premie i posten.

Her er noen av de tingene jeg har holdt på med det siste året

Tar du utfordringen?

Send meg ditt bidrag på mail til [email protected] eller i en melding på Englas kreative verden på facebook.

For at jeg skal få lagt ut bildene på ettårsdagen den 25 januar, må jeg ha bildene deres innen den 24 kl 21.00.

Knips et bilde og bli med da vel!!!

 

Med ønske om en super dag videre!

Klem fra Engla

 

#utfordring #konkurranse #interiør #baking #kake #diy #sds #utfordring #konkurranse #hobby #mat #drikke #interiør #baking #kake #diy #sds #gjørdetselv #premie #kreativt #kreativ #gds #gjenbruk #redesign #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #ettårsdag #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor
27 kommentarer
    1. så gøy ! da må jeg bla litt i bilde arkivet mitt for å se om jeg finner noe jeg kan sende inn :)) Du er flink til å engasjere leserne dine, det er gøy :))

    2. Så morsom en utfordring. Ble litt vanskelig å velge, men jeg har nå sendt et bidrag 😀
      Er jo ikke noe som kan måle seg med alt det kule du lager men pytt pytt!
      Stor svær og kreativ klem :DD

    3. Må prøve å få til noe på dette, er det alt mulig håndarbeid du mener da? Kan det være noe man har heklet f eks. Eller er det sånn GJØRE-OM-ting det skal være? Jeg er litt treg i dette skjønner jeg 😀 Skikkelig fin utfordring dette da 🙂 hvis jeg har forstått den rett? 🙂 Stor klem til kreative og fine Engla 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    4. Hekleri og Ra: Jo visst er du kreativ, du tryller jo frem de fineste ting 🙂 Bli med da vel 🙂
      Hekling er jo virkelig et gjør det selv prosjekt!

    5. Fru Stussli: Du tryryller jo frem det ene finere en det andre, så jeg skjønner godt at det ble vanskelig å velge.
      Bloggen din har er en stor inspirasjonskilde for meg og jeg gleder meg til å vise frem ditt flotte bidrag Bentevennen <3

      Stoooor og kreativ go´klem <3

    6. frodith: Alle ting man lager selv kan man bidra med her og da har jo du massevis flinkeste frodith 🙂
      Det blir gøy å få vise frem hva dere lager også 🙂
      Jeg gleder meg!

      Stooor go´klem til deg min venn <3

    7. frodith: Fristen er om fire dager 😉 Den 25 er det ettårdag som blir feiret med deres flotte bidrag 🙂
      Rekker du det tror du?

    8. Hekleri og Ra: Alle bidragene må være inne den 24 kl 21.00 og du trenger ikke å ha laget oppskriften selv 🙂
      Kjempekoselig hvis du har lyst til å være med 🙂

    9. Lisbeth Pedersen: Du har jo en blogg full av spennende og flotte gjør det selv prosjekter Lisbeth, så der er det jo bare og velge og vrake 🙂

    10. Har du :O Da skal jeg jaggu sende inn noe snart 😀
      Jeg leste innlegget i full fart på fredag, men så glemte jeg det, så jeg trudde det var forseint nå 🙂

    11. Hanne: Jeg vil jo gjerne ha med alle som har lyst da Hanne, så hvis du har mulighet til å sende inn litt fort skal jeg få det med til kveldens innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg