Skattholdet mitt før og etter

Endelig har jeg fått tatt noen bilder av ukens oppussingsprosjekt. I går hadde jeg bestemt meg og gjorde i grunn alt jeg kunne for å få tatt bildene. Finværet lar vente på seg, så skikkelig dagslys ble det drårlig av.

Jeg pusset til og med vinduene i håp om litt mere lys inn her.

Det vil si at jeg har stått og malt i dårlig lys. Når jeg til slutt bestemte meg for å snu hele skattholdet mot vinduet for å få tatt bildene, oppdaget jeg at det ikke var så pent malt som jeg hadde trodd.

Så da var det frem med malingsspannet og penselen igjen. Nymalt og ser derfor litt skjoldete ut på bildet her.

Sånn så skattholdet ut da jeg fikk det.

Med tre strøk maling og nye sommerfuglknotter på ble dette en skikkelig makeover.

Fargen heter dempet sort, og som du kan se er det en varm farge med mye brunt i seg.

Inni skattholdet har jeg beiset med fargen drivved.

Jeg har også funnet på noe annet lurt med dette skattholdet. Det får jeg ikke vist dere før jeg er sikker på at malingen er ordentlig herdet, men dette var da en start.

Hva synes du om mitt “nye” skatthold?

Med ønske om en herlidag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#oppussing #interiør #kommode #skatthold #DIY #gds #sds #hobby #blogg #male #prosjekter #fornye #interior #interiör #gjenbruk #loppis #bruktfunn #makeover #diymakeover
29 kommentarer

Siste innlegg