Med en tom dorull som utgangspunkt

Gjenbruk er gøy og det er ganske utrolig hvilke kunstverk man kan lage av nesten ingenting. Sånn som denne dorullkunsten for eksempel, hvor utgangspunktet kun er en tom dorull.

Alle disse bildene er hentet fra siden Useful DIY på facebook, så noen av dere har kanskje sett det før.

Jeg synes dette var så utrolig kreativt og fint, så dette måtte jeg bare dele.

Likte du det?

 

 Med ønske om en super lørdag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

 

 

#gjenbruk #redesign #diy #dorull #gds #sds #hobby #kunst #kunstverk
32 kommentarer
    1. Utrolig fine, det er sikkert mye jobb med all de små delene. Jeg ønsker deg fortsatt en koselig jul :-)!

    2. Veldig fint 🙂 Helt utrolig herlige skyggebilder på en måte 🙂 Og jeg elsker jo sånt 🙂 Silhouetter…Skal du prøve på det selv? 🙂 Jeg hekler og tegner masse i dag 🙂 Ha en fin dag min venn <3 Klemmeraltjegkan <3

    3. Franziska: Tusen takk kjære deg <3 Ja, det ser ut til å være en ordentlig pirkejobb, men du verden så dekorativt det ble 🙂
      Ønsker deg en fortsatt god jul også 🙂

    4. frodith: Jeg synes dette var utrolig fint og en artig gjenbrukside, men det blir nok alt for mye pirk for meg 🙂
      Nå skal jeg også ta frem heklenåla, og da kan det nok hende du får noen meldinger fra meg 🙂

      Kos deg med tegning og hekling og ha en fortsatt fin dag min venn <3
      Klemmeraltjegkan tilbake <3

    5. Hanne: Jeg har nok heller ikke tenkt å lage dette Hanne. Men jeg synes at det var så utrolig stilig, og dette hadde ihvertfall ikke jeg klart å komme på 🙂

    6. Haha så stilig!
      Emma hadde brukt limpistolen sin og selvlysende perler til å laget figurer i en dorull her før jul. Så lyste hun på dem med lommelykt før hun dekket hullet i enden og vi fikk se disse selvlysende figurene. Kjempemorsomt!!
      Ha en kreativ helg!
      Klemklem

    7. Fru Stussli: Så gøy 🙂 Emma går i sin mors forspor og er en kreativ sjel skjønner jeg 🙂
      Jeg sitter og hekler, for når jeg møtte frodith før jul lært hun meg en ny maske og i dag måtte jeg bare prøve det ut på et teppe 🙂

      Holder du på med noe kreativt i helgen da?

      Kos deg du også søte Bentevenn <3

      Kos & klem

    8. Her jeg i gang med restehekling og oppimellomprosjekt 😀
      Skal vise det frem etterhvert når det begynner å ta form. Hvilken ny maske er det du har lært da?

    9. It reminds me of what we say in a very dire situation, when there is a spark of hope that it will get better, one says like “I can see the light at the end of the tunnel”.

    10. ingrid: Ja ikke sant 🙂 Det ser ut som at de har klippet ut de fine figurene og festet de inni den tomme dorullen på en eller annen måte 🙂

    11. Fru Stussli: Så spennende da 🙂 Veldig greit å få ferdig sånne halvferdige prosjekter som man har liggende 🙂
      Jeg prøvde å ta bilder av kommoden til lykkeliten for å vise frem den i går, men det ble så dårlige bilder. Får vente til det blir litt bedre dagslys 🙂

      Stav tror jeg det var den nye maska heter 🙂

      Ha en finfin dag fineste Bente <3

      Klem fra Engla

    12. Utrolig flott! En må definitivt være ganske pirkete og nøyaktig for at det skal bli fint! Tror nok ikke jeg har tålmodighet til dette, men det var utrolig flott!

    13. Hekleri og Ra: Da er vi to 🙂 Har nok ikke tålmodighet jeg heller, men jeg synes det var utrolig fint og ikke minst kreativt 🙂

    14. Hekleri og Ra: Tusen takk for det kjære deg, men de meste av det jeg lager er fort gjort og det som ikke er så fort gjort krever som regel lite hodebry 🙂
      Men du derimot er jo kjempeflink med ting som jeg absolutt ikke har tålmodighet til 🙂

    15. Vi kan ikke alle være like tålmodige på de samme tingene 😉 Det er godt at vi er litt forskjellige 🙂 Tenk om alle var like og likte akkurat det samme hele tiden … uff … ekkel tanke ;P

    16. Hekleri og Ra: Det er sant og det er jo det som er så gøy 🙂 Vi er forskjellige og det er nettopp det som er så inspirerende 🙂
      Så tusen takk til deg og alt det fine du deler og ikke mist dine koselige kommentarer 🙂
      Ja tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle var like, eller da hadde det vel egentlig ikke vært noe i det hele tatt…for da hadde vel det meste stått stille…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg