Di små fingermerkene…

Dette diktet sammen med ett håndavtrykk, fikk jeg i julegave fra de to eldste barna mine da de var små.

En gave som de hadde laget i barnehagen.

Ett utrolig koselig minne som jeg er veldig glad i ♥ 

 

Gje meg handa di

Gje meg handa di, ven, når det kveldar,

det blir mørkt og me treng ei hand.
La dei ljose og venlege tankar
fylgje oss inn i draumars land.
Lat varmen frå ein som er glad i deg
tenne stjerner i myrkaste natt.
Gje meg handa di, ven, når det kveldar,
det blir mørkt og me treng ei hand.

Varme tankar og hender som trøystar
er som sol over frosen jord.
Kjenne varmen frå ein som er nær deg
gjev langt meire enn store ord!
Lat varmen frå ein som er glad i deg
tenne stjerner i mørkaste natt!
Gje meg handa di, ven, når det kveldar,
det blir mørkt og me treng ei hand.
.

Tekst: Sondre Bratland  

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla ♥

#mammablogg
6 kommentarer
    1. Kjempegøy med de som er store nå, og se hvor små de har vært 🙂 Så liten som Lykkeliten liksom. Har han også laget sånn? Men deg? Eller blir kanskje i en barnehage senere 🙂 Koselige minner, og fint med små tekster til 🙂 Ha en fin ettermiddag Englavenn 🙂 Stor klem <3

    2. Veldig fine. Sånne minner blir bare bedre og bedre. Jeg fikk også fra jentene da de gikk i barnehagen og de henger på veggen på soverommet. Nydelige minner. Også så små hender de hadde…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg