DIY – Et teppe fylt av gode minner

For ett par måneder siden mistet min gode venninne sin kjære bestemor.

I den forbindelse arvet jeg litt sengetøy til heklingen min.

For å kunne gi noe tilbake til min kjære venninne har jeg heklet et teppe som ble ferdig i går kveld.

Til dette teppet har jeg brukt to dynetrekk.

Hvis du også har lyst til å lage noe lignende finner du hremgangsmåten her→Heklet gulvteppe av “gamle filler” – steg for steg

Heklet med kjærlighet og fylt av gode minner fra en fantastisk bestemor ♥

Men ønske om en fin dag til deg fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

 Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#diy

#diyteppe #håndarbeid #hjemmeteppe #hekling #diy #gds #sds #gjenbruk #redesign #godeminner #interiør #interior
16 kommentarer
    1. fruensvilje: tusen takk kjære deg.
      Det er som jeg skrev til min venninne “den største gleden jeg kan ha, er å gjøre Anett glad”
      Jeg er glad i min venninne og glad i å hekle, så da var det veldig koselig å kunne gjøre dette 🙂

    2. Nyyyyyydelig teppe, og så kjekt at hun får et minne etter bestemoren sin. Nå kan hun minnes sin bestemor hver gang hun ser på teppet. Kjempe flott gest Engla 🙂

    3. Søte deg, for en vakker gest av deg:) Flott teppe i fine farger:):)
      Det må være koselig å ha deg til venninne:)
      Ha en fortsatt fin kveld<3

    4. Fru Stussli: tusen takk søteste Bente <3
      Det ble faktisk en harrytur på oss i går også, så nå har vi enda en gang fått fylt opp skaper og skuffer med alt vi ikke trenger 🙂 ( nærmere bestemt godteri og brus....for det er jo såååå billig )

      Ønsker deg en fin sommerdag!
      Klem fra Engla

    5. hobbyz: Tusen takk 🙂
      Ja det var koselig å kunne gjøre dette for ei som betyr mye for meg <3

      Ønsker deg en superfin sommerdag!
      Klem fra Engla

    6. Livsrom: tusen takk kjære deg <3
      Gøy å kunne gjøre litt for de man er glad i 🙂

      Ønsker deg en superfin sommerdag!
      Klem fra Engla.

    7. Solfrid Verheul: Tusen takk kjære deg <3
      Hun betyr veldig mye for meg og da var det bare en glede å kunne lage dette til henne 🙂
      "That's What Friends Are For"

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg