Sommer, SOL og sommerfugler til kjøkkenet

Jeg elsker sommerfugler ♥

Kjøkkenserviset mitt har sommerfugler på, så da jeg fikk se dette settet for ett par uker siden, måtte jeg jo bare ha det.

Jeg fant det på Nille, så prisen var absolutt ikke noe å klage over den heller.

Brød, mel, kaffe og sukkerboks.

Hva synes du?

Må også vise dere hvor nydelig den ene blomsten min ute er nå.

Forrige uke hadde den ikke en eneste blomst og nå er den en eneste stooor rosa blomst.

Sommer, SOL og sommerfugler, herlig!!!!

Nå skal jeg sette meg ute å spise dette,

jordbær, kesam med vaniljesmak og litt havregryn på toppen, nam, nam

Lykkeliten og jeg har fått helt dilla på det ♥

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

9 kommentarer
    1. Så herlig med sommerfulgene 🙂 Det er jo mye fint på Nille som passer inn av og til 🙂 Her vaskes det vinduer og henges opp nye gardiner.. DET var lenge siden det 😀 Men det er godt å komme litt i gang med sånt også,jeg har vært lat som en sekk med poteter i vinter.. Ha en fin dag Engla-mor 🙂 Stor god klem <3

    2. frodith: ja Nille har mye fint de og til fornuftige priser 🙂
      Jeg pusset også vinduer for ett par dager siden.
      Godt å få det gjort, selv om dt er en som er snar til å pusse de etter meg her, hihi

      Ha en fortsatt fin dag fineste frodith <3
      Klem fra Engla

    3. kjempefine,jeg liker også engler så kanskje jeg skulle sett etter noen slike jeg også :))og blomsten din var helt nydelige,sommer er ikke det verste mann har nei 🙂

    4. Så flotte og sommerlige bilder. Den blomsten var jo bare helt fantastisk stor og fin. Kjekt når det blomstrer og gror. Likte godt sommerfugl settet ditt også. Er veldig glad i sommerfugler selv så de var virkelig etter min smak 🙂 og så jordbær da,,,, nammmmmm 🙂

    5. hobbyz: ja blomsten er virkelig helt fantastisk nå.
      Naboen min kom hjem fra ferie i går og hun sa bare WOW da hun fikk se den 🙂
      Sommerfuglsettet er jeg kjempefornøyd med og kan virkelig anbefale det til alle andre. Helt grei kvalitet også for en helt grei pris 🙂

    6. Fru Stussli: tittei søteste Bente <3
      Det var lenge siden sist. ( det føles ihvertfall sånn )
      Håper alt er bra med turistene 🙂
      Stooooor Go'klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg