Dagens bruktfunn – du vil ikke tro det…

I dag var bruktbutikken endelig åpen igjen♥

(den har vært stengt siden før påske)

Lykkeliten har fått vaffel der en gang og det husker han god, så hver gang vi triller forbi sier han vaffel og varm, hihi

De husker godt disse småtassene :)♥

I dag gikk vi innom så han fikk en vaffelplate

og mens de eldre damene på butikken underholdt han,

klarte jeg å fylle en pose og vel så det…

Så nå blir det enda flere spennende prosjekter fremover 🙂

Nå tror du kanskje at jeg er gal, men det ene jeg ihvertfall kom hjem med var dette skateboardet.

Ja, jeg kjøpte faktisk to….hihi

Det har nok stått ute i vær og vind, så det ser nesten ut som drivved.

Synes du ser meg på dette med barnevogna, hihi

Kan du gjette hva jeg skal bruke det til?

 

I tilegg til skateboard kjøpte jeg seks hekleduker, en hylle og en pyntegjenstand.

Pris :

120,- inkludert lykkelitens vaffelplate

Så tommelen opp for bruktbutikken!

De andre tingene har jeg ikke fått tatt ordentlig bilder av enda, men det kommer etterhvert.

 

Ønsker deg en superfin ettermiddag♥ 

Jeg for min del skal kose meg med lykkeliten og min kjære datter som endelig har kommet hjem fra ferie :)♥

 

-Engla-


 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

7 kommentarer
    1. så stilig det skateboardet var 🙂
      aner ikkje ka du har tenkt å bruke de til, men kanskje til å ha på veggen?
      til å feste knagger på? eller til en hylle? hm…
      Blir uansett spennende å se ka du har tenkt ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg