Har du også lakenskrekk?

Opp til gleder, opp til sorger opp å si god morgen blogger 🙂

Ja jeg spretter opp alt for tidlig om morgenen og legger meg alt for sent på kvelden.

Må være våren, resultatet av treningen og/eller at jeg har så mange spennende kreative prosjekter på gang…

eller så har jeg rett og slett fått lakenskrekk.

Men, men jeg føler meg uthvilt og hva er vel bedre enn en liten morgenstud helt for seg selv før lykkeliten våkner 🙂

Når jeg ser ut er himmelen her helt blå, så dette blir nok enda en fantastisk solskinnsdag♥

Med ønske om en riktig fin søndag fra Engla♥

 

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg