DIY – “Ny” hylle i bokhylla

En bokhylle litt utenom det valige var det jeg hadde lyst på, så først dekket jeg hele hylla med rosemønstrete sevietter.

Men…fant ganske fort ut at det ble for meget gitt…så da prøver jeg igjen da. Denne gangen med avispapir

Frem med aviser og decoupagelim (de gærne har det godt, hihi)

og sånn ble det

Dette lyset fikk jeg i julegave av min gode venninne. Bildet er av føttene våre, tatt i sandkassa sist sommer.

Ett koselig minne og ha ♥

Jeg synes at det ble litt mer “ryddig” nå…tror jeg…

Hva synes du?

 

Med ønske om en herlikveld til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#oppussing #interiør #interior #interiör #DIY #gds #sds #myhome #blogg #male #decoupage #bokhylle #diybokhylle #diyavispapir #fornye #decoration #gjenbruk #redesign
15 kommentarer
    1. Siv: Tusen tusen takk kjære deg!
      Mange av ideene bare popper opp, men jeg blir selvfølgelig også veldig innspirert av andres blogger, bilder, blader, tv osv

    2. Det er kjekt når man deler inspirasjonen med hverandre! Jeg blir iallefall veldig inspirert av alt det du finner på! Skal bli flinkere til å sette i gang med prosjekter ejg og når våren kommer. Vi har en stor garasje med god plass til å holde på med litt av hvert. Nå er den full av ting og tang som skal selges eller kastes. Har solgt unna endel nå de siste dagene, så nå hjelper det på.

    3. Siv: Tusen tusen takk kjære deg 🙂
      Ja blogg er en veldig fin måte å hente og dele innspirasjon på.
      En ny og spennende verden for meg ihvertfall:)
      Du skal vite at alle de fine tilbakemeldingene både du og andre gir meg også gir meg masse innspirasjon 🙂
      Mye av de tingene jeg driver med trenger man ikke store plassen for å holde på med, så har du ett bord ledig kommer du langt 🙂
      Lykke til med ryddesjauen og dine kommende prosjekter.

    4. Jeg er så imponert ,du bobler jo over av gode ideer….og ikke minst: energien til å gjøre det😃hvor mange timer har ditt døgn ? Kos deg med hobbyen og gullungen❤️ Må vel si at jeg gav bort flere glass med tennbriketter til jul….inspirert av deg ,,,og til glede for meg og mottakerne😃😃takk 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg