Diy påskeegg 1-2-3-4-5-6 ferdig !

Ved hjelp av maling servietter, pyntebånd og decoupagelim har jeg satt mitt personlige preg på årets påskeegg også. Hvordan jeg gjorde det kan du lese mere om her→ DIY – Påskeegg nr 1 er ferdig ←

Lager/pynter du påskeeggene selv?

Et til Lykkeliten til slutt 🙂

Hvem som skal få hvem av de andre har jeg enda ikke bestemt, men det jeg vet er at i DAG kommer min kjære sønn Kjell Vegard hjem på ferie og det gleder jeg meg enormt til♥

Han har begynt på skole i Grong, og jeg får ikke sett han så ofte som jeg skulle ønske etter at han “flyttet” dit. Men nå skal vi endelig få mange dager sammen igjen 🙂

 

Med dette ønsker jeg deg en riktig god helg :)♥

Takk for at du tittet innom!♥

 

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

14 kommentarer

Siste innlegg