Endelig en liten krok å ta bilder av…

Reklame | www.cellbes.no

Ja jeg må innrømme at det har vært en prøvelse for meg som er vant til å dele bilder på instagram daglig. Stuen jeg viste deg bilder av for noen dager siden, er fortsatt ikke malingsklar. Så i mellomtiden har jeg malt denne stuen hvit. 

Dette er stuen til kjæreten min og den manglet nok litt kvinnelig touch, ihvertfall hvis du spør meg.

Vi bor i samme hus, men syvåringen min og jeg har vår egen leilighet i toppetasjen. En myk overgang til livet i storfamilie, var tanken vår. Men i og med at stuen oppe er under oppussing tilbringer vi litt mere tid her nede.

Sånn så stuen ut, med forskjellige møbler i forskjellige stiler og ikke en eneste pyntepute å se. Jeg startet med å ta ned alt fra veggene, før jeg sparklet alle hullene og malte veggene hvite.

Med nye puter, pledd, gulvteppe og gardiner fra Cellbes, ble det fort mye koseligere her synes jeg. (du kan trykke på pute, pledd, gulvteppe og gardiner for å komme direkte til de forskjellige produktene) Jeg digger fløyel og Cellbes har et godt utvalg i mange nydelige farger. På instagram har jeg en konkurranse gående, hvor du kan være med i trekkningen om et gavekort fra Cellbes. Hvis du ikke allerede har deltatt, er det bare å slenge seg med!.

Nå mangler vi bare noe på veggen her, så skal jeg si meg fornøyd! Tips meg gjerne hvis du ser for deg noe som kan passe.

Tusen takk for at du tittet innom meg her i min kreative verden! 

Nå skal vi ut og grille med klassen til minstemann, men først vil jeg ønske deg en herlig høstkveld.

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der deler jeg stort sett daglig bilder fra min hverdag.

Klem fra Engla

 

#giveaway #konkurranse #cellbes #oppussing #stue #interiørblogg #interiør #instagram #facebook #foto #førogetter #fløyel #fløyelsgardiner
3 kommentarer
    1. det var stor forskjell på før og etterbilde :=) helt klart lunere og mer hjemmekoselig etter att du har vært der med din kreativitet :=) jeg kan ikke si om noe mangler,du kan jo spørre kjæresten din om han har et spesielt ønske du kan innfri :=)

    2. Det ble skikkelig lekkert! Ingen tvil om at du kan det du driver med, syns det ble utrolig koselig etter en liten (stor?) makeover 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg