På lunsj hos Finn Schjøll

Reklame | Nordsjø Norge

Tirsdag lanserte Nordsjø Norge “årets farge 2019” og i forbindelse med lanseringen ble jeg og noen flere instagram/bloggere invitert med på tur.  

Vi møttes i  Oslo og derfra ble vi fraktet med minibuss til Åsgårdstrand, og sommerhuset til selveste Finn Schjøll. Der bød han på deilig lunsj i sitt fargerike hus.

Gjett om det var gøy å få være med?! 

For en MANN, for et HUS og for et fantastisk FERIEPARADIS!

Her var det virkelig duket for fargefest, for hos Finn er det ikke spart på noe. Her var det nytt og gamelt i en skjønn forening og Finn hadde en god historie knyttet til veldig mange av tingene. Huset har han eid i ca et år og på den tiden har han rukket å pusse og og fargelegge hver eneste lille detalj.

Som du sikkert skjønner er jeg mektig imponert!

Denne gangen vil jeg vise deg to av soverommene i feriehuset, men det kommer garantert flere bilder og historier etterhvert.

Se på de vakre detaljene og helheten han har skapt. Legg merke til at tapeten og tekstilene er i samme mønster.

Magefølelsen min sa at fargen kom til å bli grønn, selv om jeg håpet på gul.

Men jeg har deltatt på lanseringen tidligere og har gjettet feil før…
Hvilke farger tror du vi kommer til å omgi oss mest med det neste året?

“Årets farge 2019” ble ikke den jeg gjettet på, men Spiced Honey er fin den også.Tusen takk til Nordsjø Norge som inviterte meg med til Finn Schjøll sitt fantastiske sommerparadis i Åsgårdstrand. Dette ble en dag som jeg kan leve lenge på!

 

Jeg ønsker deg en fargerik og fin dag!

Klem fra Engla

 

#samarbeid #finnschjøll #nordsjø #sponset #styling #interiør #fargefest #gjenbruk #tapeter #tekstiler #åretsfarge
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg