Fornyelse av badet – før og etterbilder.

Reklame | www.cellbes.no

Det enkle er ofte det beste og noen ganger er det veldig lite som skal til for å gi rommet et lite løft. 

Badet er nok det eneste rommet som har fått være helt i fred av meg i forhold til maling og oppussing. Det er faktisk akkurat sånn som det var da jeg kjøpte leiligheten for 6 år siden. Likevel synes jeg det fremstår som mye freshere nå en det gjorde da. Ok, vi har gjort noen småting nå før salget. Taklampen har blitt byttet, fordi dekselet var ødelagt på den forrige. Toalettsetet har vi også byttet ut. Det som var her fra før, passet rett og slett ikke til toaletten. Tenk…da har vi brukt et sete som ikke passer i 6 år, og nå når vi skal flytte, ja da kjøper jeg endelig et nytt “hihi” 

Rart det der, men alle de tingene jeg gjorde halvferdig er nå fullført. Jo nærmere flyttedatoen vi kom, jo finere ble leiligheten.

Men det som virkelig gjør en forskjell på badet, er dusjforhenget og håndklene. Sammen med den grønne planten synes jeg at rommet blir noe helt annet. 

Under kan du se før og etterbilder. Førbildet er det bildet som ble brukt i prospektet da jeg kjøpte leiligheten og etterbildene er de bildene som nå er i salgsprospektet.

Dusjforhenget og håndklene er fra Cellbes. De har utrolig mye fint til en rimelig penge

På onsdag var første visning på leiligheten og allerede torsdag kl 12 var den solgt. Litt vemodig, og litt rart, men mest av alt er jeg veldig takknemmelig over at salget gikk så knirkefritt.

Har du lyst til og se før og etterbilder fra noen av de andre rommene også? 

Der har det nemlig skjedd litt mer “hihi” 

 

 

#budget #fornyelse #førogetter #cellbes #baderommet #badet #toalett #interiør #dusjforheng #oppussing #grønt #fargerikt #prospekt
1 kommentar
    1. jøss gratulerer med kjapt salg…og blir spennende å følge deg på nye veier i ditt nye hjem. Badet ble flott 🙂 Ser gjerne fler rom eg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg