I dag var det megleren som serverte ostepop`en!

Nå er leiligheten ryddet vasket og stylet. Den er rett og slett klar for salg! Det har vært en lang og tidkrevende prosess, men i dag har jeg endelig hatt fotograf på besøk. Noe jeg har gledet meg veldig til. Det er utrolig spennende og gøy å få se på en som virkelig kan å fotografere. Hvilke vinkler han fotograferer fra og hva han fokuserer mest på. Når han dro frem fotoutstyret sitt skjønte jeg fort at mitt eget utstyr fort kom til kort. Han tok mange fine bilder, som jeg kommer til å dele med deg så fort jeg får de tilsendt.

Før fotografen kom i dag hjalp megleren min meg med siste finish. Han er utrolig flink og har gitt meg masse inspirasjon. 

Jeg er som kjent veldig glad i ostepop og fredag er den store ostepopdagen. Så siden fortograferingen ble satt til en fredag, måtte vi selvfølgelig ha med ostepop. Den var det megleren som serverte “hihi”  

Her er fotografen i full sving…

Kevin, nabohunden ble også “innleid” for anledningen.

Rommet til 6-åringen min (som snart blir 7)

Ser du ostepop`en…?

“Life may give you a cactus but you don’t have to sit on it” 

Siden vi allerede har flyttet ut, er det greit å ha kaktuser stående i leiligheten, for da trenger vi ikke å tenke så mye på vanningen.

Etter noen hektiske døgn med flytting blir det deilig å kunne slappe av litt i helgen…

Tusen takk for at du tittet innom meg her i min kreative verden!

Jeg ønsker deg en herlig fredagskveld og en riktig god helg.

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min hverdag.

Klem fra Engla

#leilighettilsalgs #fotograf #megler #eiendomsmegler #hund #yorkshireterrier #ostepop #interiør #kaktus #barnerom
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg