Hadde du klart å motstå dette blikket?

Reklame | https://www.danielwellington.com/no/ https://www.nepaldo.com/no/

Denne lille tassen har virkelig smeltet hjertet mitt. Kevin er naboens hund, men stiller gledelig opp for meg når jeg inviterer til fotoshoot. Fredagene er nok ekstra stas, for da står otepopen på bordet.

(det fine kuleteppet finner du hos Nepaldo)

Hvis man stirrer lenge nok på noe man ønsker seg…, får man det da tro…? 

For Kevin er svaret ja, for en bitte liten ostepopbit må han jo få som takk for hjelpen.

Leiligheten tommere og tommere for hver dag som går nå, og i løpet av et par uker regner jeg med at den er klar for salg. Selv om vi gleder oss til å flytte, blir det veldig rart også. Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å savne denne litte tassen som viser så stor kjærlighet og glede hver gang vi møtes 

Det spørs nok om jeg ikke må ta turen hit ibland for å litt Kevinkos. 

Jeg er egentlig alergisk mot alle pelsdy, men med Kevin går det fint i små doser 

Til slutt vil jeg tipse dere om at med koden ENGLA15 får du 15% rabatt på alt hos www.danielwellington.com 

Jeg ønsker deg en herlig fredagskveld!

Klem fra Engla

Følg meg gjerne på facebook →Englas kreative verden ← og på instagram →englaskreativeverden

#danielwellington #nepaldo #yorkshireterrier #hund #kjæledyr #ostepop #leilighettilsalgs #spydeberg #nabo #nabohund #alergi
5 kommentarer
    1. vakker hund lille Kevin <3
      Gleder du deg til å flytte? Blir spennende å se hva du finner på i ditt nye hjem...eg lurer fremdeles på hvor du har gulvet ditt fra for det er så vakkert..er det gulvbelegg eller er det parkett ?

    2. cuskima: Tusen takk <3
      Jeg gleder meg veldig til å komme på plass i vårt nye hjem.
      Gulvet her er laminat, men ble lagt for seks år siden og finnes nok desverre ikke lenger...
      Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg