Jeg har fargelagt naboens uteplass!

Reklame | www.cellbes.no

Først av alt må jeg bare få si at jeg føler meg utrolig heldig og takknemlig over å få oppleve en sommer som denne. Trenger ikke reise langt avgårde på sommerferie da. En tur på standen er nesten nok…

Også en tur over til naboen da. Her om dagen fant vi ut at vi skulle ta bilder der. Jeg dro med meg tingene mine over hekken og sammen stylet vi uteplassen hennes. Vi bor i samme borettslag, så i utgangspunktet er uteplassen vår så og si like.

Men det er før man begynner å møblere, for sånn ser en del av hennes uteplass ut til vanlig.

Hvitt, grått og bittelitt grønt… Du ser vel at denne plassen roper på hjelp fra meg? “hihi” 

Det er utrolig hva noen få fargeklatter gjør. På stolene har vi bare brukt noen strandhåndkler. Både håndklene, gulvmatten og putene er fra Cellbes

Nå skal jeg ut og nyte solen igjen, men først vil jeg ønske deg en herlig sommerdag!

Klem fra Engla

 

#sommer #førogetter #styling #interiør #uteplassen #budget #cellbes #oppussing #hage #terasse #yorkshireterrier #godenaboer #nabo
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg