Den som venter på noe godt…

Reklame | www.kremmerhuset.no

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det, og det er nok Kevin fullstendig klar over. Selv om jeg er veldig allergisk mot pelsdyr, pleier jeg innimellom å invitere Kevin, naboens hund inn på fotoshoot. Han slikker seg om munnen bare han ser meg, så han vet nøyaktig hva som venter han da han kommer inn.

Den blir litt venting, men jammen er det god når ostepopèn førs blir servert.

Mon tro om det er noen smuler her…

Men nei da, det er vel bare og vente, og imens tester han like gjerne den nye velourkrakken vår også. Den er fra Kremmerhuset og har fort blitt vår nye favoritt. Selv 6-åringen bruker den masse. Den har nemlig perfekt høyde for legobygging har jeg skjønt. Den heter “Puff Evelura” og du finner den HER

Nå er det vel på tide og si vær så god forsyn deg til Kevin, men først vil jeg ønske DEG en fin fredagskveld!

Klem fra Engla

#puff #kremmerhuset #velourpuff #velour #hund #kevin #interiør #interiørblogg #stue #fargerikt #fargerikehjem #englaskreativeverden #ostepop #godbit #allergi #pelsdyrallergi
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg