Kjolen som sier JA!

Reklame | www.dorothea.no

I helgen var jeg på vakre Strömstad spa. Sammen med 60 andre damer deltok jeg på Instatreff Norge sitt tredje arrangement. (jeg har vært med på alle “hihi”) En fantastisk helg fylt av gode møter, gode samtaler, masse latter, og selvfølgelig masse inspirasjon.

Jeg er titt og ofte innom instagram og det var der jeg fant forløperen til denne kjolen…. Det dukket nemlig opp et bilde av en vakker bluse som jeg falt pladask for. Nettbutikken som solgte den heter Dorothea. De har butikk på Nesbru og Moss i tillegg til nettbutikken. 

Det var da jeg satt og tittet i nettbutikken, jeg fikk se at de hadde kjole med de vakre armene. Da viste jeg at denne MÅTTE jeg bare ha. Denne kjolen sto det Engla på!

Jeg elsker kjoler med disse armene, de er rett og slett “meg”, så når jeg først var innom Dorothe måtte jeg prøve en kjole fra SECRETSbyB også.

Temaet for årets instatreff var kvinnelige gründere og en av de som fortalte sin gründerhistorie var Benedikte Bruknappned, damen bak SECRETSbyB. Vi bærer alle på våre historier og hennes var virkelig sterk og rørende, men også veldig inspirerende.

Hvis du er på instagram vil jeg tipse om at jeg i samarbeid med Dorothea har giveaway på denne flotte hylla frem til onsdag 7 mai.

Til slutt vil jeg bare få takke alle som bidro til at helgen på Strömstad Spa ble så fantastisk. Tusen takk til @mint_agency for lærerikt foto og styling kurs. Tusen takk til @dinindredrivkraft for et fantastisk kickass foredrag. Tusen takk til @interiorarkitekten @secretsbyb @designemmasjodin og @skottenstua for at dere sto frem og delte deres inspirerende, engasjerende og veldig gripende gründer historier. Tusen takk for alle de fine gavene jeg fikk i goodiebagen..e… Ja vi fikk faktisk tre stk “hihi” 

Sist men ikke minst tusen takk til fineste @hanne_paalandet @hverdagslykkelise @snuppedupp for nok et fantastisk arrangement.

Jeg er så takknemlig over å få oppleve helger som denne!

Følg meg gjerne på instagram englaskreativeverden  der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min hverdag.

Klem fra Engla

#instatreff #instatreffnoerge #instatreff2018 #doeothea #kjole #kjoler #mote #fashion #strömstadspa #sverige #inspirerende #engasjerende #gripende #gründer #kvinnligegründere #girlpower
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg