Gult er kult, eller hva?

Reklame | www.cellbes.no www.multitrend.no

Hvert år på denne tiden blir jeg inspirert til å bruke mere gult i interiøret. Det starter gjerne litt før påske og på slutten av året sier jeg ofte at jeg skal kutte ut alt det gule. Sånn var det i fjor også…, men nå er det på`n igjen “hihi”

Gult er for meg en skikkelig gladfarge, og jeg gleder meg til at alle de små gule blomstene popper opp i grøftekantene igjen. Akkurat nå er det lite som minner om vår. Det har faktisk begynt å snø ute igjen og jeg har fyrt opp i ovnen. En skikkelig nedtur etter de solskinnsdagene vi har hatt. Men, men jeg klager ikke, for med det flotte påskeværet tåler jeg litt gråvær nå altså.

Her har det hverken vært brøbaking eller den store oppdekkingen i dag, men i påsken hadde vi mange fine stunder rundt dette bordet.

Gullbestikket er fra Cellbes, og det finner du HER, tallerkenene er fra Multitrend og de finner du HER 

“Det ikoniske Lotus-mønsteret som pryder tallerkenen fra Arne Clausen Collection ble designet i begynnelsen av 1960-årene av den norske kunstneren Arne Clausen. Med sitt enkle og nærmest grafiske uttrykk ble Lotusmønsteret et av skandinavisk designs største internasjonale suksess. I samarbeid med Arne Clausens familie har Lucie Kaas produsert en kolleksjon av skåler, asjetter, talerkner mm i keramikk for å gi nytt liv til dette tidløse designet.”

Nå i kveld har jeg satt i gang en konkurranse med tema “HYGGE” på instagram hvor vinneren får et gavekort på 1000,- kroner, til å handle produkter i denne fine serien hos Multitred. Ta en titt HER for mere info om kunkurransen.

Nå er jeg klar for sofakroken. Endelig har jeg fått en hund jeg tåler 🤗 Den er ikke så veldig livat, men den sitter ihvertfall fint i sofaen i tilleg til at det er lite bry med lufteturer “hihi”
Er det flere som er allergiske mot pelsdyr? Den fine puten finner du hos www.cellbes.no

Følg meg gjerne på facebook Englas kreativ verden  og på instagram englaskreativeverden  der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative hverdag.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla 

 
 
 
 
 
#cellbes #gullbestikk #luciekaas #arneclausen #multitrend #fotokonkurranse #gavekort #interiør #hygge #borddekking #sofakroken #kjøkken #allergi #pelsdyrallergi #brødbaking
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg