Påsken 2018 – en aldri så liten oppsummering

Reklame | http://melisdesign.no

Vips så var denne påsken over.🤗 Må si værgudene har levret, så jeg har prøvd å nyte etter beste evne.

Masse utetid, men også mye innekos. Min elste sønn og kjæresten hans tok turen hit til Spydeberg fra Namsos. Det er alltid like stas, for på grunn av avstanden er det ikke så ofte vi treffes.

Det har blitt gode måltider med den lille flokken min samlet.

Serviettene har min kjære nabo sydd til meg. De er sydd av linstoff og etterpå har jeg farget de med tekstilfarge fra Panduro.

Det har vært rom for kreative sprell…

pilketurer og måltider rundt bålet, masse latter og gode samtaler.

Denne gangen ble ikke avskjeden så vond og trist som den pleier, for allerede neste helg treffes vi igjen. Da er det duket for barnedåp for mitt lille barnebarn.

I den forbindelse vil jeg komme med et lite tips.

For et par uker siden var jeg på boligmessa på Hellerudsletta og der traff jeg to koselige damer (Merethe og Linn) som sammen har gitt ut en barnebokserie. Jeg falt pladask for de skjønne bøkene og skjønte fort at dette måtte bli en del av gaven til lille Oleander. De skjønne bøkene blir også som små fotoalbummer med plass til personlige bilder, og hovedpersonen i boken er barnet selv. 

Jeg var jo ikke akkurat på utkikk etter barnebøker da jeg var på messa, men det er en mening med alt sies det og det tror jeg virkelig det var denne gangen også. 

Dermed går dagens fremmsnakk til Melis Design og de flinke damene som står bak de skjønne bøkene. 

I morgen er hverdagen her igjen, og for å være ærlig synes jeg det er helt greit .
Påsken har virkelig vært fantastisk, men uten hverdagene hadde jeg nok ikke verdsatt den like mye. 

Har du hatt en fin påske?

Jeg ønsker deg en riktig god natt og en fin morgendag!

Klem fra Engla

 

#påske #påskekos #borddekking #familie #mamma #barnebarn #barnebøker #diy #englaskreativeverden #linservietter #melisdesign #pilking #bål #pinnebrød #søm #håndarbeid #interiør #roser #kreativ #panduro
3 kommentarer
    1. ja i år hadde vi en koselig påske også,kjekt når en kan være sammen med sine noen dager,vi fikk tid med 3 av barna våre og alle 4 barnebarna ,i dag skal jeg til den 4 av våre og hun venter vårt 5 barnebarn neste måned.
      Koslige bilder fra den fargerike heimen din :=) og dei bøkene var fine skal være enige i det ja ,ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg