Den internasjonale gledesdagen er i dag!

Visste du det? Hørte det på radioen i dag da jeg kjørte minstemann til skolen, men hadde aldri hørt om den tidligere.

Jeg synes det er fint å ha en egen gledesdag! Det er egentlig fint å ha noe å glede seg over hver dag. Det trenger ikke å være de store tingene som gjør meg glad. Ofte er det de små tingene i hverdagen… som nå ikveld.. da jeg endelig fikk fyr i ovnen etter gjentatte forsøk, “hihi”

(sponset innhold)

Egentlig har dagen i dag vært fylt av små og store øyeblikk som jeg har gledet meg over. Solen har skint fra skyfri himmel og lyden av vann som drypper fra taket vitner om at det våres. 

Her har jeg dratt frem titt av vår hjemmelagde påskepynt og min nye duk fra Cellbes ble til og med strøket før den ble lagt på bordet. Jeg stryker nemlig ikke annet et perler, så dette var virkelig et unntakstilfelle “hihi”

Gledesdagen ble fylt med gode øyeblikk og glade farger, og nå sitter jeg og koser meg med varmen fra peisen.

Jeg ønsker deg en fin kveld og håper dagen din har gitt deg glade øyeblikk.

Følg meg gjerne på facebook Englas kreativ verden  og på instagram englaskreativeverden  der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative hverdag.

Klem fra Engla

 

#cellbes #påskepynt #påske #perling #pandurohobby #diy #englaskreativeverden #facebook #instagram #gledesdagen #hverdagslykke #hverdagsgleder #strykejern
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg