Ny sofa, uten å bytte ut sofaen

Ny sofa uten og bytte sofaen, det var det jeg fikk denne uken. For hos Bemz kan man nemlig velge blandt uendelig mange stoffkvaliteter, strukturer og mønster. Best av alt er at de syr trekk til ikea møbler. 

Jeg valgte det grønne velourstoffet fra Designes Guild og er såååå fornøyd! Endelig har jeg fått den veloursofaen jeg har drømt om.

Med meg i utvelgingsprossessen hadde jeg min venninne Hilde Zezanski. Hun er ineriørarkitekt og har nettopp tatt det store steget og startet for seg selv. Du finner hennne både på instagram og facebook hvis du søker på navnet hennes.En meget dyktig dame som jeg varmt vil anbefale.

Nå er det endelig fredag og ostepop’en er på plass “hihi”
Jeg har tenkt å sette meg godt til rette i min nye sofa, og her har jeg tenkt å kose meg resten av kvelden. 🥂
Håper du nyter kvelden din der hvor du er.

Den som venter på noe godt…, venter ikke forgjeves…

Jeg har endelig fått den sofaen jeg lenge har drømt om, og jammen tror jeg Kevin fikk det han hadde lyst på også hihi

God helg til deg fra oss!

Klem fra Engla

#ikea #bemz #design #interiørarkitekt #designsofa #ikeasofa #interiør #englaskreativeverden #engla #interiørblogg #sofa #velour #hund #ostepop #gredag #hygge
3 kommentarer
    1. utrolig lekker sofa du fikk deg,men hadde du ikkje nett kjøpt deg en ny i turkis eller blander eg nå?
      Uansett Benz er helt tå på sånne trekk greier <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg