Nymalt stue

Ja her går det unna..

Denne grønnfargen var en av fargene jeg valgte ut til et lokalt fargekart, og da måtte jeg jo  teste den her hjemme også. Jeg liker den veldig godt men siden leiligheten vår er såpass liten, føler jeg at en hvit base passer best. Spesielt siden jeg bruker så mye farger ellers. 

Mandags morgen brettet jeg opp armene og fikk malt siste rest, så nå er både kjøkken, stue og soverom hvitt igjen.

Tirsdag satte jeg i gang med enda et malingsprosjekt. Med Vintage malingen fra panduro gikk speilet som var over sofaen fra å være brunt til å bli gult.

Gult er kult!

På onsdag skiftet sofaen farge også, så nå er hele stuen god som ny. Resultatet tenkte jeg å vise frem i morgen.

Tusen takk for at du titter innom meg her i min kreative verden.

Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

 

 

#nordiclight #nordsjö #nordsjømaling #maling #diy #interior #interiør #interiör #fargekart #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #fargekode #oppussing #fargerikt #panduro #stue #vintage #vintagemaling #gjenbruk
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg