Vi lengter etter våren – konkurranse

Åh som jeg lengter etter sol og sommer. Til å se naturen våkne til liv igjen..se blomstene springe ut og løvet bli grønt.

Ute har snøen lavet ned, men inne er det vår i luften. Tror vi holder oss inne til våren melder sin annkomst jeg *hihi*

(sponset innhold) 

Er du på instagram?

I sammarbeid med Cellbes kjører jeg igang en konkuranse 

Benytt anledningen til å vinne 1000 NOK i gavekort og kjøp noe fint til garderoben eller hjemmet. Del ditt beste vår- eller sommerbilde – dette kan være alt fra et bilde av din favorittplass i solfylte omgivelser eller av deg selv i et herlig sommerantrekk. 

For å bli med i konkurransen må du: 
1. Følge @cellbes.no på instagram 
2. Dele ditt bilde ved å tagge #vårfølelsemedcellbes på instagram
3. Vinneren presenteres på @cellbes.no på instagram i uke 10

Jeg ønsker deg en fortsatt fin  kveld!

Legg gjerne igjen en kommentar med ditt instagramnavn, så jeg kan titte innom hos deg.

Tusen takk for at du tittet innom meg.

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#vår #vårfornemmelse #cellbes #konkurranse #bildekonkurranse #vinn #gavekort #papillon #hund
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg