En titt på barnerommet

(sponset innhold) Frem til i fjor var det Gråtass som var favoritten til minstemann. Han sov i gråtass seng, med Gråtass sengetøy. Han hadde Gråtass gardiner, matboks, drikkeflaske. Til og med Gråtass badekåpe, men plutselig var Gråtasseventyret over og Star Wars og Barman tok over. Det var da vi bygde denne sengen til han. Med enkle midler ble rommet tømt og bygget opp på nytt. Utgangspunktet for den nye sengen var en høyseng fra Ikea som vi bygde inn. Han ønsket seg nemlig en borg.

På den ene veggen henger bildeprint som jeg har funnet på nettet. Link til printene finner du HER Alle rammene er bruktfunn som har blitt malt, bortsett fra den ene som er laget av duploklosser.

Her har jeg laget et monter til legofigurene hans.

Der har jeg perlet LEGO-logoen. Jeg har også perlet en Star Wars klokke til han. 

Det eneste som mangler nå er Star Wars gardinener og det har jeg funnet hos Princess. Det var der jeg kjøpte både Gråtass gardinene og sengetøyet også. 

Alt for barna eller hva?

Dette prosjektet var gøy! Det har tatt sin tid med alle detaljene, men i kroner og ører kostet det veldig lite. Jeg er jo veldig glad i gjenbruk og redesign, så det meste er bruktfunn foruten madrasser, dyne, pute og sengetøy.

Tusen takk for at du titter innom meg og min verden!

Ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla

 

 

#interiør #interior #interiör #diy #doityourself #print #poster #batman #inspirasjon #lykkeliten #instagram #englaskreativeverden #mamma #starwars #barnerommet #facebook #barnerom #hobby #barn #mammablogg #kreativ #duploramme #gjenbruk #kreativeideer #gratis #redesign #princess #gråtass #gardiner #sengetøy #lego
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg