Verdens beste snøballer! (ja jeg har byttet navn på de)

Det er helt sant. Ta en bit, og du er hekta! Her kommer oppskriften på verdens beste snøballer. Kjempegodt og gjort i en fei! Disse må jeg lage hvert år, men nå måtte jeg vente så lenge som mulig, hvis ikke hadde de blitt borte lenge før jul. 

.

Oppskriften finner du HER

Dette er virkelig en av mine favoritter, så for å være på den sikre siden anbefaler jeg å dobble oppskriften (minst)

Det er som min venninne sa da hun ringte for å få oppskriften: “i fjor firedoblet jeg oppskriften, men enda ble det ikke nok…”

I morgen kommer min eldste sønn hjem, så i kveld prøver jeg å bli ferdig med julebaksten og kakebaking. 

Han hadde nemlig bursdag i går, så nå gleder jeg meg veldig til å feire han i morgen.

Med ønske om en herlig bittebittelille julaften til deg!

Klem fra Engla

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

 

#julekaker #jul #juleforberdelser #negerboller #oppskrift #konfekt #oppskrift #julekaker
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg