Det store spørsmålet…!

(sponset innhold) Hva ønsker du deg til jul?

Jeg synes det er et vanskelig spørsmål, for hva ønsker jeg meg egentlig…

Som de fleste andre har jeg stort sett alt jeg trenger. Det jeg ønsker meg aller mest nå, det er tid.

Tid sammen med de som betyr aller mest for meg.

 

Det å bli mommo er utrolig stas og jeg nyter hver stund jeg får sammen med den lille hjerteknuseren. Selv om de bor i nærheten og vi sees relativt ofte synes jeg alikevel at det er skremende hvor fort disse småtassene vokser. Nå er han snart 11 uker allerede og ikke skjønner jeg hvor de ukene ble av.

Det skjer så mye på så kort tid, så i år da spørsmålet om hva jeg ønsker meg til jul kom, hadde jeg svaret klart.

Jeg ønsker meg et eget bestemoralbum. En album med bilder som de har tatt av barnebarnet mitt. Jeg er veldig glad i å ta bilder, men den tiden jeg har sammen med den lille er så dyrbar. Derforer syntes jeg det var en god ide at de tar bilder av små og store øyeblikk og at jeg kan ønske meg bilder fra dem. 

Det er så koselig med personlige gaver, så neste år skal jeg ønske meg en fotokalender som kan henge på veggen her.

Har du forresten sett disse skjønne julekulene. Jeg falt pladask da jeg fikk se dette bildet hos smartphoto på instagram og sendte bildet videre til min datter med en gang jeg så det. Tenk så koselig å ha sånne kuler med bilde av barna hengende på juletreet. Da kan man bokstavelig talt kalle det et familietre, “hihi”

Gøy med bilder, eller hva? Så når jeg tenker meg godt om ønsker jeg meg et kamera også “hihi”

Har du noen spesielle julegaveønsker i år?

 

Klem fra Engla

 

 Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

#smartphoto #julegaveideer #julegavetips #personliggave #gaveideer #gaveide #fotogave #julekule #foto #fotokalender #sponset #mommo #bestemor #familie #jul
4 kommentarer
    1. Jeg måtte tenke grundig lenge på dette jeg da jeg fikk spm.fra familien… kom fram til at jeg har jo alt jeg trenger… så ønsket meg forbruksvarer..ting man bruker hele tiden..som tynne ullsokker og; kapsler til kaffemaskina da det er luksus i hverdagen for meg..:))

    2. Wenchepia: Det var lurt! Kremer, deodorant og andre forbruksvarer er jo også supert og ønske seg. Tusen takk for fine innspill 😉
      Jeg ønsker deg en fin førjulstid!

    3. Ja det er nok desverre det som er problemet, at man har alt man trenger, så jeg har også ønsket meg fuktighetskrem, OG et ullundertøy sett! 😉 Selv om jeg bor i Spania så er det kjølig her på vinteren, spesielt om kveldene, så da kan det være godt med ull på kroppen.
      En fin førjulstid ønskes deg og dine! ❤️🎄

    4. bilder er koslig å få,et album også :))jeg venter mitt 5 barnebarn til våren og gleder meg veldig til det ja :)) men hva jeg ønsker meg til jul ,småting som gir hygge i heimen er jo alltids koselig,men også ting som gode sokker ,slike ting som gir fjellturer litt mer komfort :)ikke store ting som tar plass,det har jeg ikke plass til hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg