Dagens tips!

(Sponset innhold)

Er det ikke rart hvordan ting går i sirkel…Da jeg startet å blogge for ca 5 år siden hadde jeg kobber som en av mine favorittmaterialer, og nå sniker det seg inn igjen.

Godt jeg fortsatt hadde kobbersprayen stående, for da fikk messingspeilene på veggen og lysestakene samme farge som den nye lampen min.

Her ser du hvordan speilet ser ut før og etter. Denne uken har jeg byttet stuebord. I min søken etter et bord som passer inn her, kom jeg over en fantastisk nettbutikk som jeg ikke hadde oppdaget før. Butikken heter Chilli og har et enormt utvalg til imponerende priser. Jeg har tittet i timesvis på møbler. Sofaer, bord, lamper og tepper. 

Her er noen av mine favoritter. Rosa sengegavl har jeg faktisk, men den rosa stolen hadde vært fin å ha ved sengen. Jeg har alltid drømt om veloursofa og det grønne teppet matcher jo min nymalte stue perfekt…ja jeg kunne sikkert fortsatt og fortsatt… men jeg stopper der og anbefaler på det varmeste å ta en titt selv.

Chilli ←

 

Jeg endte forresten opp med to nye sofabord og hvis jeg blir ferdig med min “lille” makeover skal jeg vise de frem her i løpet av helgen.

Tusen takk for at du tittet innom!

Klem fra Engla

 

#sponset #sponsetinnhold #interiør #interiørtips #kobberlampe #kobberbord #veloursofa #chilli #nettbutikk #interiørbutikk #englaskreativeverden #kobberspray #diy #solspeil #messing
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg