Happy Halloween – et bildedryss fra dagens festbord.

I dag laget jeg i stand til et lite halloweenparty for 6-åringen min og noen av hans kamerater. Jeg elsker å stelle i stand til fest, så her var det bare å slippe kreativitenen løs.

Her har jeg laget mumier av oreokjeks og hvit sjokolade. Sukkertøyøyne og pinnene er fra Panduro

Spøkelsesmuffins laget jeg av et masipanlokk med marshmellow under. Øynene tegnet jeg med en tusj fra Panduro som er beregnet til mat. Edderkoppene, det hvite nettet og den svarte duken på bordet er også fra Panduro. Asjettene, spøkelsesputene og godteposene er fra Sprell

Kaker og godteri er alltid populært,

men før kakene og godteriet ble servert måtte de spise litt mat… Da var det disse mumiepølsene som gikk ned på høykant.

Etter en vellykket fest sover ihvertfall min sønn godt i sengen sin, og det håper jeg de andre barna gjør også.

Feirer du Halloween?

Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld!

 

Klem fra Engla

 

 

Tusen takk for at du tittet innom!

Klem fra Engla

#halloween2017mood #mumiepølser #gildepølser #gilde #oppskrift #panduro #pandurohobby #dit_engla #englaskreativeverden #halloweenpynt #halloweenparty #diyhalloween #mat #middagstips #diy #halloweenpynt #sprell #sprellbutikkene #kreativmat #mammablogg

3 kommentarer
    1. Så utrolig koselig (feilt ord på en sånn dag) du har stelt i stand for 6åringen! Tipper at det ble godt mottatt. Jeg feirer ikke Halloween men kjøpte godteri om det skulle komme noen. Bare noen skumle vesen kom på døren, og da ble det godteri så klart. Jeg synes det er fint med Halloween, og dagen er kommet for å bli her i landet også. Jeg synes det er morsomt med alle de kreative matretter, kaker og pynt som er…men jeg liker ikke det som er grotesk og for blodig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg