Lysende høstløv ble dagens lille prosjekt

Jeg elsker høsten og blir alltid veldig inspirert av alle de flotte fargene naturen byr på. Så i dag fant jeg ut at jeg hadde lyst til å finne på noe nytt. En lyslenke med høstløv.

En limpistol, høstløv og en lyslenke var alt som skulle til. Skulle ønske jeg kunne sakt at jeg har plukket bladene selv, men disse er faktisk fra Nille. Litt juks må være lov hihi”  Disse bladene er litt mindre enn de ekte også, så de passet bedre til lyslenken.

Jeg har sett blader andre steder også, med synes at de jeg fant på Nille var mest naturtro. Se så fint lyset skinner gjennom bladene.

Så enkelt og så utrolig dekorativt. Tror jammen jeg må lage flere jeg “hihi”

Bruker du de fargerike høstbladene til noe kreativt?

Tidligere har jeg laget telysestaker med høstblader og de kan du se HER

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Jeg ønsker deg en fin høstkveld!

 

Klem fra Engla

#gjenbruk #høst #høstløv #interior #interiør #interiör #gjørdetselv #hobby #håndlaget #mydesign #høstblader #løv #lyslenke #redesign #blogg #kreativ #diyhøstløv #diyblader #inspirasjon #craft #recycle #diy #diylyslenke #instagram #høst #hobbyblogg #nille
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg