Nå har jeg kastet ut gardinstengene!

Ja nå var jeg så lei av å skru opp og ned gardinstangfestene hver gang jeg maler veggene, at jeg like gjerne fjernet alt..

Neida, det var ikke det som var grunnen til at jeg fjernet de, men det gjør ihvertfall malejobben mye enklere. “hihi”

For en uke siden byttet jeg ut gardinstengene med takskinne fra Ikea. Jeg er superfornøyd, og synes rommet virker både større, lunere og høyere under taket. Gardinene er sydd av fløyelstoff fra Panduro. Jeg elsker fløyel og falt pladask for de vakre fargene de har der.

Som du kanskje vet elsker jeg gjenbruk og disse lysestakene fant jeg på en av de lokale bruktbutikkene. Etter en runde med spraymaling fra Panduro passet de perfekt i mitt “nye” kjøkken.

I helgen da vi var ute på tur fant vi masse markblomster, så selv om kveldene blir mørkere og trærne har skiftet farge er det fortsatt igjen spor av sommer ute. 

Jeg ønsker deg en fin kveld og håper du har hatt en fin start på den nye uken!

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

 

Klem fra Engla

 

#interiør #kjøkken #oppusing #spraymaling #messinglysestaker #fløyelsgardiner #panduro #ikea #takskinner #gardinskinner #spraymaling #pandurohobby #gjendruk #redesign #markblomster #søm #diy
4 kommentarer
    1. Smart opplegg det der 🙂 Håper du får en fin uke Engla, jeg er på vei til Bergen for å besøke Kjersti 🙂 Gleder meg. Toget om 3 timer fra Oslo s 🙂

    2. et smart valg og kjøkkenet ditt såg helt lekkert ut :)) må samtidig få grature dg som mormor,det er jo stas,men tenker det er vel så stor stas å bli onkel i en alder av 6 år :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg