Den store dagen vi har ventet på!

Fredager er og blir min favorittdag og denne fredagen var jeg sprekkeferdig av stolthet, takknemlighet, ydmykhet og glede. For etter et nervepirrende døgn kom nemlig verdens skjønneste lille gutt til verden. Rett etter midnatt meldte han sin ankomst, og jeg har blitt mormor. 

 I den “lange” ventetiden føyk jeg avgårde til Sprell (leketøysbutikk) og en av tingene jeg fikk med meg derfra var denne søte spilledåsen.

Men det stoppet ikke der… For da jeg vekket 6-åringen min og fortalte at han hadde blitt onkel, lurte han veldig på hvor gaven hans var… Han ble selvfølgelig hoppende glad og veldig rørt da han fikk se bilde av det lille vidunderet, men så kom spørsmålet om gaven “hihi” 

Jeg synes det var så søtt og da jeg fikk se denne fine borgen på Sprell kunne jeg ikke dy meg. Så denne helgen har vi brukt timesvis med lek akkurat her 

Denne fine babygymmen ble også med meg hjem. Det er litt koselig ha noen babyleker her også, når de kommer på besøk.

La du merke til den fine bilen på første bilde? 

I sammarbeid med Sprell har jeg fått gleden av å kunne gi bort en en lik i valgfri farge til en av mine instagramfølgere, så hvis du vil delta er det bare å ta en titt på instagramkontoen min englaskreativeverden

Jeg ønsker deg en superduper søndagskveld og håper helgen har vært fin så langt!

 

Klem fra den stolte mormor

 

 

#interiør #familie #barn #barnebarn #nyfødt #bayby #mormor #momo #sprellbutikkene #sprell #leker #kvalitetsleker #babygym #gåbil #spilledåse #borg #lekeborg #onkel #mammablogg #bestemor #leketøysbutikk #englaskreativeverden #giveaway #konkurranse #sponset
6 kommentarer

Siste innlegg