De hvite veggene varte ikke lenge…

Her er ting stadig i endring og fargene skifter fort. For ca 1 år siden bestemte jeg meg nemlig for å male alle vegger hvite, for å ha et “blankt lerret” til alle mine fargerike møbler og duppeditter.

Det varte altså et år *hihi*

Forandring fryder og det er jo tross alt bare maling. Da jeg kjøpte leiligheten for litt over fem år siden var den ca 65 kwm, men etter alle mine malingstrøk spørs det om den har krympet en smule *knis*

Som jeg skrev i mitt forrige blogginnlegg startet det hele da jeg fikk en forespørsel om å bidra til å lage et lokalt fargekart. Det tar utgangspunkt i fargene som finnes i naturen rundt oss og hver farge skal få et stedsnavn fra Smaalenene.

Dette er en av fargene jeg har valgt ut, og da må jeg jo selvfølgelig teste den i mitt eget hjem.

Fargen minner meg om all den fine lyngen vi finner ute nå. Dette vakre bildet har min gode venninne Gina tatt.

Denne blomsten og potten var utgangspunktet for å finne den rette fargen og resultatet ble slettes ikke verst… Det som er så gøy med farger er at de skifter utrykk utfra hva lags lys de får. Så hvis du synes fargen ser forskjellig ut på de forskjellige bildene stemmer det, for de er tatt på forskjellige tidspunkt.

Hva synes du om min nye kjøkkenfarge?

Denne skjønne kattungen “fant jeg” hos min gode venninne Eva og blomstene passer jo også perfekt til kjøkkenet mitt. 

Til slutt vil jeg tipse dere om at jeg i samarbeid med Daniel Wellington har jeg fått gleden av å kunne gi dere en rabattkode. Med koden 👉 ENGLADW 👈 får dere 15 % rabatt på alt hos  www.danielwellington.com Koden er gyldig i hele verden fra dags dato og ut oktober 2018. 

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Jeg ønsker deg en superduper søndag og håper helgen har vært fin så langt!

 

Klem fra Engla

 

#danielwellington #dwpickoftheday #dwforeveryone #fargekart #rosakjøkken #maling #nordsjömaling #nordsjöideogdesign #englaskreativeverden #oppussing #ricedk #maling #interiørblogg #interiør #rabattkode #sponset #klokke #design #smaalenene #smaaleneneifarger #lokaltfargekart #trender #interiørtrender #natur #rosamaling #rosa #kjøkken
3 kommentarer
    1. Så lekkert drømte meg litt bort en liten stund 🙂
      Vil du lese mitt innlegg i dag gøy på landet du vil ikke angre
      Ha en flott Søndag
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg