Giveaway og rabattkode fra nettbutikken Mokkanikka

Norske gründere er gøy, og for vel et år siden startet Ann-Monica butikken sin. Hun er opptatt av hvordan varene blir til, og er nøye når hun velger leverandører. Hun handler med håndverksbedrifter i Afrika der hun forsikrer seg om at håndverkerne får anstendig lønn og har gode arbeidsforhold.

Nå har jeg vært så heldig å få gi en av mine kjære følgere på instagram englaskreativeverden en “Duck bag” i valfritt mønster, så er du på instagram anbefaler jeg å ta en titt der.

Selv har jeg denne flotte vesken og under kan du se veskene vinneren kan velge blandt


I tillegg til giveaway, vil hun gi alle mine kjære lesere 15 % på alle varer fra Mongoose med kode ENGLAMOKKANIKKA. Rabattkoden gjelder frem til 25 juni

Jeg ønsker deg en fargerik og fin mandag videre og anbefaler virkelig å ta en titt hos Mokkanikka

Klem fra Engla

 

#vesker #nettbutikk #duckbak #håndlaget #håndarbeid #håndtværk #giveaway #konkurranse #sponset #ad #gründer
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg