Hekta på perling…! Diy klokke trinn for trinn.

I dag har jeg laget en klokke av noe jeg perlet for en stund siden.

En uglemor med to barn. Jeg synes det er utrolig gøy å perle, og perler ofte uten mål og mening. Dette har blitt liggende her lenge, for jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med det. Men i dag da jeg var på Panduro fikk jeg en ide… hihi

Jeg kunne jo lage en klokke..!

Først sprayet jeg viserene gule, sånn at de skulle passe.(både sprayen og viserene er fra Panduro)

Så festet jeg en papplate på baksiden av motivet,

skrudde på urverket og vipps.. Ny klokke på veggen.

Hårbøylen og uroen er også noe jeg har perlet. Trinn for trinn beskrivelsen på det kommer, bare jeg får tatt litt bilder.

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

 

Klem fra Engla

#perler #hamaperler #fargerikehjem #kreativ #diyprosjekt #diyklokke #diy #klokke #perling #panduro #ricedk #babyuro #diyuro #diyhårbøyle #hårbøyle #rice #fargerikt #hobby #håndarbeid #interiør #englaskreativeverden #kjøkken #inspirasjon #pandurohobby
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg