Hipp hipp heisann hurra..!

Hipp hipp heisann hurra, for Norge har bursdag i dag! Ja sånn sier de det her i Spydeberg…
Må si at jeg stusset litt første gangen jeg var vitne til at ordføreren sa det. Da han gikk fremst i 17.mai toget. Men etter 4 år har jeg vendt meg til at både han og alle andre sier det “hihi”


 

Nå har jeg perlet så mye den siste tiden og da jeg først var igang måtte jeg nesten perle en 17 mai sløyfe også.


 

Her er alt klart …..eller det vil si… ikke alt, men flagg og paraply er klart. Så da mangler bare resten…kake for eksempel. Jeg har mange gode ideer i hodet, men det er neimen ikke alltid jeg rekker å sette de ut i livet.


 


 

17 mai skal feires om ikke kaka kommer på bordet, det er ihvertfall sikkert!

Jeg ønsker deg en superduper dag og håper den byr på gode opplevelser.

Klem fra Engla

#17mai #17maisløyfe #17maibord #festbord #borddekkink #interiør #kreativ #perling #perler #diy #englaskreativeverden
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg