Perlepynt til 17 mai

Ja her perles det om dagen, og nå er det 17 mai som står for tur.

 

Norske flagg og blomster i rødt, hvitt og blått,

Jeg så et lys med søte små blomter på en butikk her om dagen. Det var da jeg fikk ideen om å perle noe lignendne.

Til slutt perlet jeg en blomsterkrans til å ha lyset på.

Nå er lyset tent og jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld, dagen før dagen, før dagen “hihi”

 

Vis meg gjerne dine prosjeketer ved å tagge dine instagrambilder med diy_engla @englaskreativeverden eller ved å sende meg et bilde på Englas kraetive verden på Facebook

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden!

Klem  fra Engla

 

 

#17mai #perling #17maiinspo #perler #hamaperler #hamabead #pandurohobby #diy #gjørdetselvprosjekter #interiør #kreativ #kreativt #håndarbeid #fargerikt #inspirasjon #diy_engla#prosjekt #norskeflagg
3 kommentarer
    1. Neimen så stilig!!! trodde faktisk det var en kake på bilde. Men nå ga du meg en ide til neste år i barnehagen som vi kan lage som pynt:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg