Det gamle serveringsbrettet fikk seg en makeover

Siden jeg perler mye har jeg vært på utkikk etter et passende serveringsbrett. Til slutt så fant jeg ett jeg likte på den lokale bruktbutikken.

Med kalkmalingsspray fra Panduro og gavepapir fra Rice la jeg en plan. 

Fargevalget ble endret, men det ble i samme stil som planlagt. Først sprayet jeg brettet gult, så festet jeg gavepapiret med decoupagelim. Ett strøk under papiret og to strøk over.

Det gamle brettet ble så godt som nytt…

og endelig kan jeg sitte i sofaen og perle *hihi*

Gjenbruk er gøy, eller hva?

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Jeg  deg en fargerik og fin kveld og en riktig god helg! 

Klem fra Engla

#gjenbruk #serveringsbrett #teak #retro #kalkmalingsspray #kalkmaling #decoupage #gavepapir #diy #perling #fargerik #fargefest #hamaperler #panduro #spraymaling #makeover #ricedk #kreativ #oppussing #interiør #engla #englaskreativeverden #instagram #facebook #facebookgruppe
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg